خبرهای داغ:
اولین یادواره شهدای دانش آموز بخش بن رود با حضور مسئولان و دانش آموزان همراه با ویژه برنامه های ایثار و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، صبح امروز اولین یادواره ۳۴ شهید، شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه ی بن رود با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا به همت حوز بسیج دانش آموزی شهید رجایی و اداره آموزش وپرورش در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش بن رود برگزار شد.

محمد حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: روزی شهدای دانش آموز همچون شما دانش آموزان در سنگر تعلیم و تربیت مشغول به انجام وظیفه خود بودند که بر حسب ضرورت به سنگرهای دفاع مقدس رفتند و برخی در آنجا به شهادت رسیدند، بر ما فرض هست که فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم تا یادمان باشد که برای حفظ مرزهای ایران خون ها زیادی ریخته شده است.

سردار فلاحت یادگار و راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بخش کوچکی از وظیفه ماست، اظهار کرد: یکی از اهداف یادواره هایی از این دست انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد از خود است، اگر در گذشته برای مرور یا کسب اطلاع از جنگ های صدر اسلام مانند بدر باید به اسناد تاریخی مراجعه می شد در زمان حال باید به یادگاران آن ایام یعنی ایثارگران مراجعه شود.

وی در ادامه بیان کرد: تقویت روحیه امید، اعتماد به نفس و خودباوری و نیز پایبندی به اصول اعتقادی از ملزوماتی ست که باید در مراسم هایی از این دست بدان توجه کرد.

درپایان با حضور مسئولان از۳۴  خانواده شهدای فرهنگی ودانش آموز تجلیل به عمل آمد.

پخش کلیپ، سرود، گروه موزیک و پذیرایی از دیگر برنامه های این یادواره بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها