خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید سرزده از طرح رمپ خروجی ارم، بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد و گفت: نقش ویژه این طرح به خصوص در سامان‌دهی بافت حاشیه‌نشین و شتاب امداد در مواقع بحرانی، حایز اهمیت است.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، افزود: با توجه بن‌بست شهرک ارم و محدودیت‌های دسترسی به این شهرک، احداث رمپ خروجی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است.

وی با اشاره به مبلغ هشت میلیارد ریالی قرارداد این طرح، بیان کرد: مراحل خاکبرداری، خاکریزی، اجرای دیوار حایل سنگی پیرامونی کریدور ورودی و خروجی ارم به پایان رسیده و بزودیشاهد بهره بهرداری از آن خواهیم بود.

شهردار تبریز اظهار داشت: رمپ خروجی ارم از نظر تاثیرگذاری ترافیکی سهم بسزایی در روان‌سازی و ایمنی تردد عمومی در شمال شهر خواهد داشت.

نجفی با اشاره به این که برنامه های عمرانی شهرداری تبریزدر سه سال اخیر، نگاه عملیاتی و واقع‌بینانه‌ای به بافت حاشیه‌نشین شهر داشته است، یادآور شد:بر این اساس، در کنار اقدامات کم‌نظیری چون «طرح نجات تبریز»، اجرای رمپ‌های خروجی به اتوبان پاسداران و مسیرگشایی‌های سنگین و هزینه‌بر از قبیل سیلاب‌قوشخانه و ملازینال و برنامه‌های تثبیت و انتقال حاشیه‌نشینی شمالی تبریز را مد نظر قرار داده‌ شده است.

وی بیان کرد: طرح مسکن‌سازی ۳۰۰ واحدی در شهرک ارم و اجرای ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه نماد بارز این رویکرد است.

باقرخوشنواز شهردار منطقه ۱۰ تبریز نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اجرای پروژه، گفت: طرح رمپ خروجی ارم به طول ۳۳۰ متر و عرض ۱۰ متر، پس از نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و اقدام مهمی در تقویت بافت ناکارآمد شمال شهر خواهد داشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها