خبرهای داغ:
برخی از رسانه های زنجیره ای معلوم الحال همیشه بعضی از سیگنال ها از جمله فشار تحریم ها را از درون به دشمن داده اند.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۷۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

محمد علی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهارداشت: اینکه مردم با وجود مشکلات و گلایه از مسئولین در 22 بهمن به صورت گسترده به صحنه آمدند به دلیل حفظ منافع ملی و کوبیدن مشت آهنین در دهان دشمن انقلاب اسلامی است.

وی خطاب به مسئولین عنوان کرد: از حضور گسترده مردم چنین برداشت نشود که مردم مشکل یا کمبود ندارند بلکه این حضور نشانگر حفظ اقتدار نظام است و مسئولین سه قوه باید بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم اهتمام جدی نشان دهند.

کارشناس سیاسی اضافه کرد: مردم ایران زمان شناس، موقعیت شناس، با بصیرت و متحد هستند و علارغم وجود گلایه ها از نوع عملکرد مسئولین و توجه نکردن به خواسته های مردم این حضور نشانگر آگاهی و بصیرت مردم است.

جایگاه خوار و تضعیف شده سران اروپا و آمریکا در بین مردم خود

وی با بیان اینکه ملت ایران در لبیک به فرمان رهبر انقلاب جواب ترامپ را در روز 22 بهمن دادند ابراز داشت: کدامیک از سران اوپا و آمریکا چنین پشتوانه مردمی دارند یا از چنان محبوبیتی بین مردم خود برخوردارند؟

ذاکریان با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند قهری نیست که آشتی ملی به میان بیاید افزود: کسانی که اینگونه سخن می گویند اهدافی را دنبال می کنند و تا به حال از شیوه های مختلفی بهره گرفته اند و می خواهند کسانی که فتنه 88 را به پا کرده اند دوباره به مسئولیت برگردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما در 22 بهمن به خوبی نشان دادند که قهر نیستند که بخواهد آشتی ملی درمیان باشد.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه ملت با فتنه گران هرگز آشتی نخواهند کرد ادامه داد: عده ای می خواهند کسانی که انقلاب و قانون اساسی را قبول ندارند و در عاشورای 88 یک بسیجی را بی لباس کرده و در ملاء عام مورد ضرب و شتم قرار دادند.

آشتی ملی سیگنالی که رسانه های زنجیره ای معلوم الحال از داخل به دشمن می دهند

وی اظهار کرد: برخی از رسانه های زنجیره ای معلوم الحال که همیشه بعضی ازسیگنال ها را از درون به دشمن داده اند از جمله فشار تحریم ها سیگنالی بود که از داخل به دشمن داده شد.

ذاکریان افزود: عوامل داخلی دشمن برجام های 1 و 2 و 3 را مطرح کردند در صورتیکه که برجام 1 چه سودی برای کشور داشت که از برجام های بعدی سخن می گویند. این موضوع طمعی را در دشمن ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: حالا در زمانی که مردم در 22 بهمن در حمایت از امام خامنه ای(حفظه الله) و در راه انقلاب در صحنه حضور داشتند موضوع آشتی ملی را مطرح می کنند این سیگنالی است که به دشمن می دهند و دشمن را به طمع می اندازند که در مسائل داخلی ما دخالت کنند.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت: اگر رهبری مسائل را به این خوبی و به موقع برای مردم تبیین و روشنگری نمی کردند خدا می داند دشمن چه بلایی بر سر ملت ما می آورد.

آزادی فتنه گران هدف معاندین و مقرضین از عنوان آشتی ملی است

وی بیان داشت: دولتمردان ما اعم از هر سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه موضع مناسب را در برابر دخالت های دشمن در زمینه آزادی سران فتنه نگرفتند اما رهبر انقلاب در جمع مردم این هدف معاندین و مقرضین را افشا کردند که هدفشان آزادی فتنه گران است.

ذاکریان ادامه داد: آشتی با فتنه گران خطوط قرمز انقلاب است و مسئولین باید با موضع گیری به موقع و سنجیده زمینه جسارت و دخالت دشمن در مسائل داخلی ما را فراهم نکنند.

آزادی، حقوق بشر و مردم سالاری در ایران به عنوان مصداقی واقعی در دنیا نشان داده می شود

وی تصریح کرد: انصافا آمریکا هیچ مشکلی غیر از انقلاب ایران اسلامی ندارد که مسائل داخلی خود را رها کرده و در مسائل داخلی ما دخالت می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: روانشناسان و تحلیلگران آمریکا اذعان دارند که رئیس جمهور آمریکا از نظر روحی و روانی سالم نیست حالا بیانیه دادن و موضع گرفتن این دولت که مردم و صاحبنظران خودشان هم آنها را قبول ندارند برای مردم ما چه ارزشی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکاییان کشور ایران را مدافع تروریست و ناقض حقوق بشر می نامند اظهار داشت: دولتمردان آمریکا در رویارویی با ما جز تعبیرهای لفاظی و موضوعات سوخته و مردود چیز جدیدی نیست که مطرح می کنند.

ذاکریان با بیان اینکه معنای آزادی، حقوق بشر و مردم سالاری در ایران به عنوان مصداقی واقعی در دنیا نشان داده می شود گفت: هیچ نظامی در دنیا همچون ایران با این پشتوانه عظیم مردمی و دموکراسی که آزادی در انتخابات و آزادی بیان در روزنامه ها و حقوق بشر داریم که در آیین اسلام آمده است در اروپا و آمریکا وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها