فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفتگو با «بسیج»:

واگذاری بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان مه ولات از ابتدای سال تاکنون

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات بیان داشت: در سال ۹۵ بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان مه ولات به متقاضیان واگذار شده است.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: باهدف محرومیت زدایی مبلغ بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری به متقاضیان واگذار شده است.
 
وی افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های گلخانه، شتر مرغ، بلدرچین، بوقلمون، قارچ، آلوئه ورا، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و صنایع تبدیلی به بسیجیان فعال و عادی واگذار شده است.
 
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که با رویکرد محرومیت زدایی انجام می‌گیرد برگزاری اردوهای جهادی است که تاکنون ۱۱ اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان مه ولات برگزار شده است.
 
سرهنگ پاسدار مکاری مقدم ادامه داد: اردوهای جهادی ۷ روزه، ۳ روزه و ۱ روزه در شهرستان مه ولات برگزار شد که با استقبال قابل قبول روبه رو شد و ۱۴۷۲ نفر از بسیجیان شهرستان در اردوهای جهادی شرکت داشتند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مه ولات خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی با رویکرد اتکا به پتانسیل داخلی معنا می گیرد و واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی، نقش بسزایی در رونق و آبادانی کشور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار