امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم دلاور آذربایجان شرقی مبنی بر زمزمه بعضی ها به آشتی ملی در ایران گفت : زمزمه آشتی ملی که بعضی ها آن را مطرح می کنند معنی ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۴۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه مگر مردم ما با هم قهرند که این زمزمه های شیطانی را مطرح می کنند ، تصریح کرد : اگر منظورشان کسانی است که در روز عاشورا و در روز روشن ، بسیجیان ما را کتک زدند و پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند ، مردم دلاور و بصیر ما قطعا با این عوامل قهرند و تا توبه نکنند مشمول رحمت واقع نخواهند شد.
خطیب جمعه موقت میبد افزود : حصر برای آنها کمترین مجازات است و بدانند کسانی که اهل فتنه بودند اگر محاکمه شوند مجازاتشان سنگین خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه فتنه گران زیاد دلخوش نباشند خاطرنشان کرد : آنهایی که در فتنه 88 همگام با استکبار شدند و خواستند کشور را دو دستی به دشمن تقدیم کنند و امروز هم این زمزمه های شیطانی را سر می دهند بدانند که در مقابل ملت ایران قطره ای بیش نیستند.
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد : متاسفانه پیشنهاد آشتی ملی از سوی کسانی مطرح می شود که در جریان فتنه آشکارا نقش پادوی انگلیس ، اسرائیل ، امریکا و منافقین بودند.
حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه کسانی که زمزمه شیطانی آتشی ملی را بر زبان راندند و دل امام و رهبر ما را آزردند ، فتنه گرند و در میان ملت ما جایی ندارند ، گفت : ملت بزرگ ایران در راهپیمایی بزرگ و خلق حماسه دیگر پاسخ همه دشمنان را دادند که همواره همدل و همزبان و کنار هم هستند.
خطیب جمعه موقت میبد ، هدف از به راه انداختن بحث آشتی ملی را پاک کردن صورت مسله فتنه عنوان کرد و افزود : فتنه گران خود را طلبکار ملت و انقلاب می دانند!
وی خاطرنشان کرد : آنها می خواهند بدعهدی امریکا ، استکبار و گروه پنج بعلاوه یک را فراموش کنیم .
امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه فتنه خط قرمز ماست افزود : آنهایی که هیچ مرزبندی با بیگانگان ندارند و شرف و استقلال کشور را در معرض فروش مستکبران جهانی قرار دادند ، چطور می توانند آشتی کنند؟
حجت الاسلام اعرافی با قدردانی از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد : مسئولان از این حضور حماسی ملت ذوق زده نشوند چرا که این حضور لطف خدا است و مردم می خواهند حافظ انقلابی باشند که میراث پیامبران ، ائمه و امام بزرگوار و شهداست.
خطیب جمعه موقت میبد گفت : مسئولین باید به دنبال حل مشکلات معیشت مردم باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر اقتصاد مقاومتی به شیوه درست اجرا می شد امروز بسیاری از مشکلات اقتصادی ما حل و حتی به برجام که در حال تبدیل شدن به فرجام است نیازی نداشتیم .
امام جمعه موقت میبد تهدید و تحریم های ضد ایرانی و اسلامی ترامپ رئیس جمهور بی تجربه و تازه کار امریکا را یکی از عوامل اصلی حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد و گفت : کسی که اهل تجارت و خرید و فروش بوده حالا چگونه می تواند سیاست داخلی و خارجی امریکا را اداره کند؟
وی استعفای فلین مشاور امنیت ملی امریکا بعد ازیک ماه از روی کار آمدن دولت جدید امریکا را نشان از بی تدبیری در سیاست داخلی و خارجی امریکا خواند و افزود : کسی که در پشت تریبون بر علیه ایران اسلامی ضرب و شصت نشان می داد یک ماه بیشتر نتوانست در مسئولیتش باقی بماند .
امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : ملت ایران با ولایت مداری خویش و با خلق حماسه بزرگ ، پاسخی قاطع و محکم به خام اندیشی های استکبار و ترامپ دادند و نسخه های نخ نمای دشمن و تهدیدات و تحریم های استکبار را در نطفه خفه کردند.
حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه این حضور مردم ، وظایف مسئولین را سنگین تر می کند تصریح کرد : نباید به دشمن تکیه و اعتماد کنیم .
مناسبت ها :
امام جمعه موقت میبد ایام فاطمه را به گرامی داشت.
حجت الاسلام اعرافی 29 بهمن 56 سالروز دلاورمردی های مردم تبریز در چهلم شهداء شهر مقدس قم را گرامی داشت .
خطیب جمعه موقت میبد ، سالروز شهادت شهید آیت الله شیخ فضل الله محلاتی ، عالم و مجاهد انقلابی را هم گرامی داشت و گفت : یادمان نرفته است صدای رسای این مجاهد انقلابی که بعد از رژیم ستم شاهی در رادیو گفت :" این صدای انقلاب است".
وی همچنین سالروز رحلت جانگداز مرحوم حجت الاسلام روحانی امام جمعه موقت میبد را هم خاطرنشان کرد و افزود : این عالم فرزانه تلاش های خستگی ناپذیری در ارتقاء میبد به شهرستان و اخذ مجوزهای اداری در طول مسئولیتش بعنوان امام جمعه موقت میبد داشتند.

ارسال نظرات