با تلاش نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی؛

رهاسازی 20خودرو گرفتار در برف و کولاک در منطقه باباباغی تبریز

رئیس اداره عملیات امداد و نجات آذربایجان شرقی گفت: نجاتگران تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان یادمان شهدای گمنام عون بن علی تبریز طی یک عملیات امدادی شبانه به 20 خودرو آفرود گرفتار در برف و کولاک منطقه باباباغی تبریز امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۶۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد یوسفی پور افزود: برابر اطلاعات دریافتی 20 دستگاه خودروی آفرود از بیراهه محدوده باباباغی تبریز را بطرف اسپیران ترک گفته و در میانه راه در برف و کولاک گرفتار و زمین گیر می شوند.

وی ادامه داد: بدنبال تماس با 112 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امدادی جمعیت هلال احمر استان و اعلام گرفتاری بیش از 20 دستگاه خودرو با 40 نفر سرنشین در منطقه باباباغی، بلافاصله سه تیم 9نفره هلال احمر با حمل خودرو برف رو آرگو به منطقه اعزام شدند.

رئیس اداره عملیات امداد و نجات استان اظهار داشت: نیروهای هلال احمر با استفاده از خودروی آرگو خود را به گرفتاران در برف و کولاک رسانده و تقاضای تخلیه خودروها وانتقال سرنشینان به روستای اسپیران کردند که با خودرو آرگو اکثر سر نشینان به منزل یکی از اهالی روستای اسپیران انتقال و بسته های غذایی توزیع و شب را در آنجا سپری کردند.

 
یوسفی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لودر راهداری بامداد امروز جهت باز کردن مسیر مراجعه کرده بود ولی به علت انباشت برف، عملیات برف روبی متوقف و گشایش مسیر صبح امروز با لودرهای راهداریآغاز و خودروهای گرفتار به محور فرعی اسپیران هدایت و عملیات پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار