رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از اکران فیلم مستند «شبیه خودش» که مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامدجوانی است، به مناسبت ایام فاطمیه در منطقه آزاد ارس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۲۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، حسن میلانی با اعلام این خبر افزود: اکران فیلم مستند «شبیه خودش» روز یکشنبه یکم اسفند در محل سالن حکیم نباتی سایت اداری منطقه آزاد ارس را ساعت 14:30 اکران می شود.

وی با بیان اینکه حضور برای همه علاقمندان در این برنامه آزاد است، ادامه داد: در این مراسم حاج مهدی خادم آذریان مداحی کرده و در ادامه از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل می شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی ادامه داد: «شبیه خودش» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامد جوانی است؛ جوانی كه به شهید ابوالفضلی شهرت یافت و دو دست و دو چشم خود را فدای حضرت زینب(س) کرد.

میلانی اظهار داشت: «حامد» جوانی بود كه بهره جوانی اش را در راه اسلام و صیانت از خاندان اهل بیت علیهم اسلام دید.

وی در خصوص عوامل این فیلم گفت: نویسندگی و تدوین گری فیلم مستند «شبیه خودش» به سید محمد امین بهکار برعهده دارد، فاطمه رشتبریان؛ دستیار کارگردان، سیدمحمد امین بهکار و میلاد زاده باقر؛ گروه تصویربرداری، زهرا میرزا محمدی؛ صدابردار، مرضیه افشان؛ مدیر صحنه و ریحانه پرتوی به عنوان منشی صحنه در این فیلم همکاری داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها