مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: انقلاب اسلامی ما به برکات زحمات شهدا حاصل شد و امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ضامن تداوم و بقای حرکت نظام اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلال‌الدین کوکنار مدیرکل راه‌آهن اراک در دیدار با خانواده شهیدان (آتشیان) و (ساعت) که به همراه جمعی از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید کلانتری اراک انجام شد با اشاره به اینکه امروز ایران در اوج عزت و اقتدار است، گفت: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یکی از کشورهای مطرح وقدرتمند در دنیا برای همگان شناخته شده است و این عزت و اقتدار مرهون ایثار و فداکاری شهدای ارزشمند این خاک مقدس است.

وی افزود: شهدا ضمانت کننده حیات جامعه بشری و حفظ استقلال وآزادی جوامع بشریت هستند و خانواده این عزیزان سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و بدون تردید باید همه مسئولان با این ستارگان نورانی و درخشان، پیوند عمیقی برقرار کنند.

مدیرکل راه‌آهن اراک تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به برکات زحمات شهدا حاصل شد و امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ضامن تداوم و بقای حرکت نظام اسلامی خواهد بود.

کوکنار ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اصل کلی در جمهوری اسلامی است و بایستی ترویج‌ها در راستای تعمیق بخشیدن به این ارزش‌ها عملیاتی‌تر شوند.

وی خانواده‌های شهدا را پشتوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهیدان با صبر و بردباری و شکیبایی در مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب مقدس گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات