نخستین پارک مالیاتی شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دهدشت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۷۳۵۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مدیرکل امور مالیاتی استان در آیین افتتاح این پارک گفت: پارک مالیاتی شهر دهدشت در محله جانبازان این شهر و به عنوان پارک محله با هزینه بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات پرداختی مردم احداث شده است.
محمدعلی غفاری افزود: مساحت این پارک بیش از 6 هزار و 800 متر مربع و بیش از 150 اصله درخت از انواع مختلف زینتی در آن غرس شده است.
وی پرداخت مالیات از سوی مردم را زمینه ساز اجرای طرح های رفاهی عنوان کرد و گفت: در صورت مشارکت بیشتر از سوی مردم در پرداخت مالیات نظیر چنین پارک هایی با همکاری دهیاری ها در روستاها هم احداث می شود.
مدیرکل امور مالیاتی از اجرای طرح جلوگیری از فرار مالیاتی در استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: طرح جلوگیری از فرارمالیاتی تصویب شد و به زودی با اجرای آن افرادی که با روشهای مختلف از پرداخت مالیات خودداری می کنند ملزم به پرداخت مالیات می شوند.
معاون شهردار دهدشت هم در این آئین گفت: تاکنون 11 پارک محله ای در محله های مختلف شهردهدشت با هدف افزایش سرانه سبز،  رفاه و آسایش مردم این شهر احداث شده است.
 غندی سرانه فضای سبز در شهر دهدشت را 4 و نیم متر مربع اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از 290 هزار متر مربع فضای سبز و سنگ فرش در پارکهای مختلف شهر دهدشت اجرا شده است.

گفتنی است پیش از این  پارک مالیاتی  در شهر  لیکک به مساحت  یک هکتار  و پارک مالیاتی شهر  سوق به  مساحت 5 هزار و 500 مترمربع به بهره برداری رسیدند.

ارسال نظرات