3کمیته تخصصی به منظور توسعه وگسترش صادرات غیرنفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۳۷۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار در بیست و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت:2کمیته ویژه ی پیگیری دستاوردهای سفر هیات بازرگانی به کشور عمان، روسیه و سفیر بلغارستان تشکیل می شود و کمیته ی سوم نیز موانع بخش صادرات را شناسایی، بررسی و رفع می کند .

مجید محنایی افزود: مسئولان و تولید کنند گان زمینه و شرایط را برای صادرات محصولات صادراتی در استان فراهم و موانع پیش روی آنها را با همکاری و هماهنگی همدیگر برطرف کنند.
وی با اشاره به اینکه علی رغم وجود شرایط صادرات چرا نباید امکان آن وجود داشته باشد گفت: ما باید به سمت کاربردی کردن و عملی کردن برویم و زیر ساخت ها، دستاوردها و مشکلات این بخش باید مشخص و رصد شود.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان نیز با اشاره به اینکه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه ی صادرات غیر نفتی در این اتاق فعالیت های خوبی در حال انجام وپیگیری است گفت: سفر و گفتگو با مسئولان بخش تجارت کشور های عمان، روسیه و بلغارستان با هدف افزایش صادرات محصولات استان به خصوص گیاهان دارویی، نان، آب، صنایع دستی انجام شد .

جبار کیانی افزود: اخیرا در کشور عمان نمایشگاهی برگزار شد که گل رز هلندی و محصولات با کیفیت کوبو دنا مورد استقبال تاجران این کشور قرار گرفت.
جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم به خالی بودن 90درصد سردخانه ها در استان اشاره کردوگفت: نبود صنایع بسته بندی و سورتینگ از جمله مشکلات صادرات میوه در استان است
لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون استان هم از ارایه شرایط و امکانات مطلوب به شرکت های تولیدی در استان با هدف شرکت در نمایشگاه های مشترک در کشور های عمان و روسیه خبر داد.

ارسال نظرات