امسال ۹۹۱ طرح عمرانی با اعتبار ۴۲میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
کد خبر: ۸۸۲۷۳۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
مدیرکل کمیته امداد استان به منظور بررسی وضعیت مسکن مددجویان تحت حمایت با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار به نقش و اهمیت مسکن در جامعه به ویژه برای خانواده های مددجو اشاره کرد و گفت:بحث تأمین و حل مشکل مسکن مددجویان از اولویت های کاری کمیته امداد استان است.
فرید محبی افزود:تعمیر،تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان،خرید و ساخت مسکن شهری، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی از مهم ترین اقدامات عمرانی این نهاد است.
وی به بحث تأمین یک هزار واحد مسکن شهری و پنح هزار و ۴۵۰ مورد مسکن روستایی از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری در زمان سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و خواهان همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه شد.
مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به طرح بازسازی بافت فرسوده گچساران اشاره کرد و گفت: ۱۴۷ خانوار از ۴۲۱ خانواده مددجوی ساکن در این بافت شرایط احداث مسکن را دارند که از این تعداد ۳۵ خانوار از این طرح استقبال کردند.

محبی با بیان اینکه ۳۸۰ میلیون تومان برای بازسازی مسکن مددجویان بافت فرسوده گچساران پرداخت شده است افزود: عملیات ساخت ۲۱ واحد در بافت فرسوده آغاز شده که برای ساخت این واحدها علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه، ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض به هر خانواده پرداخت شده است.

وی از افتتاح ۱۴ واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده گچساران در ۱۴ اسفند به مناسبت سال روز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری خبر داد و ادامه داد:به دلیل شرایط نامطلوب وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده های مددجو در تأمین و خرید مسکن، خواستار همکاری سایر دستگاه‌های خدماتی و حمایتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای برطرف کردن این نیاز اساسی مددجویان هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم مسکن را از نیازهای اساسی خانواده ها دانست و گفت: تأمین مسکن نیازمندان از مهم ترین وظایف این بنیاد است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

ابراهیم فرزانه درخصوص مددجویان ساکن در بافت فرسوده گچساران گفت: بنیاد مسکن برای معافیت پروانه ساخت و انشعابات مسکن مددجویان همکاری لازم را خواهد داشت و همچنین از طرف این بنیاد ۱۲۶ میلیون تومان برای ۲۱ واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده پرداخت شده است.

ارسال نظرات