خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۲۷۵۶۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

رئیس هیأت وزنه‌برداری شیراز بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم وزنه‌برداری فارس برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور امروز به خوزستان سفر کرد تا در رقابت با برترین تیم‌ها در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت کند.

صمد شجاعی افزود: فدراسیون اجازه حضور ملی‌پوشان را به تیم‌های شرکت‌کننده نداده و این موضوع بیشتر از هر تیمی ممکن است به تیم فارس ضربه وارد کند چرا‌که نفرات اصلی تیم فارس ملی‌پوشان آن هستند و اکنون دیگر ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. وی اضافه کرد: با این ‌وجود نفرات خوب و جوانی را در ترکیب تیم قرار داده‌ایم که توانایی بالایی دارند و به‌یقین می‌توانند قدرت خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری فارس خاطرنشان کرد: تیم فارس در این رقابت‌ها را هشت وزنه‌بردار شامل امید ربیعی و جواد مفرح از شیراز در وزن 62 کیلوگرم، سجاد بهروزی از مرودشت و علیرضا طاهری از شیراز در وزن 69 کیلوگرم، ایمان شاهقلیان در وزن 77 کیلوگرم از مرودشت، مسلم سپهری‌فر و محمدکریم روانشاد در وزن 85 کیلوگرم از شیراز و اشکان ملاشفیعی در وزن 105 کیلوگرم از شیراز، تشکیل می‌دهند که امیدواریم این ورزشکاران جوان بتوانند نتایج خوبی را کسب و از عنوان قهرمانی فارس دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها