خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۲۷۵۶۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

صادق کریمی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش مرکزی این شهرستان که با حضور بخشدار مرکزی، مسؤولان شهرستانی و مردم این بخش صورت گرفت دهه فجر را تجلی اتحاد و وحدت در ایران خواند.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی با کم‌ترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کرد، ایمان به خدا، تبعیت از رهبری و انسجام ملی را رمز موفقیت ملت خواند و بر لزوم ارتقای وحدت در راستای پیشرفت بیشتر تأکید کرد.

کریمی در ادامه به برکت انقلاب و دستاوردهای بسیار آن در سطح کشور اشاره کرد و با مقایسه اوضاع و شرایط با پیش از پیروزی انقلاب و کمبودها و محرومیت‌های آن دوران عنوان داشت: باوجود تحریم‌ها، مشکلات، سختی‌ها و شیطنت‌های دشمنان در ضربه زدن به ایران اسلامی، با وحدت و همدلی می‌توان بر مشکلات غلبه و دشمن را مأیوس کرد.

فرماندار اقلید از حضور و همراهی همیشگی مردم در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی و سیاسی و... قدردانی کرد و بابیان اینکه مردم صاحبان اصلی مملکت هستند بر لزوم تلاش و همت جهادی برای خدمت مؤثر به آن‌ها تأکید کرد.

وی به نقش روستاها و روستاییان در کشور و در حوزه‌های مختلف اشاره و همراهی و همدلی مردم و مسؤولان در راستای توسعه روستاها را عاملی مهم و تأثیرگذار در رفع بسیاری از مشکلات و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تکیه‌ بر توان داخلی، مشتی محکم بر دهان ابرقدرت‌های مستکبر جهانی و اثبات هرچه بیشتر اقتدار و استقلال ایران اسلامی است.

کریمی در پایان سخنان خود اجرای طرح‌های عمرانی در سطح روستاها را بخشی از ادای حق این قشر زحمتکش دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها