خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۲۷۵۷۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

حیدر عالیشوندی بعدازظهر امروز در نشستی خبری در شرکت توزیع برق شیراز با اشاره به دست آوردهای بزرگ حاصل از تفکر انقلابی و جهادی در کشور اظهار داشت: پیشرفت‌های عظیم در حوزه‌های گوناگون مانند گاز، برق و ... باوجود تحریم‌های ظالمانه نشان از تقویت روحیه خودباوری بین مردم و مسؤولان است که باید این نعمت بزرگ را قدر دانست.

وی افزود: امروز اگر مشکلی در جایی به وجود آید دیگر کسی منتظر فلان شرکت و متخصص خارجی نخواهند ماند تا کار را درست کند بلکه با کمک تخصص و توان کارشناسان داخلی تمام امور در داخل سامان یافته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: آن‌ها ما را تحریم کردند به خیال اینکه عقب‌مانده بمانیم اما به لطف پروردگار و تفکر انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی دلسوزان نظام، عقب که نماندیم هیچ، روزبه‌روز نیز پیشرفت کردیم و تحریم‌های دشمن نیز بی‌اثر شد.

عالیشوندی افزود: امروز هر حرکت زننده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند، برای نمونه زمانی که لغو روادید 7 کشور اسلامی ازجمله ایران را مطرح کردند ما نیز از ورود کشتی گیران آمریکایی به ایران جلوگیری کردیم و این مقابله‌به‌مثل‌ها نشان از قدرت ما در منطقه و جهان دارد که روبروی یک ابرقدرت بین‌المللی هیچ‌گاه خم به ابرو نخواهیم آورد.

فرماندار شیراز ادامه داد: قدرت امروز ایران ناشی از تلاش‌های متخصصان و دلسوزان نظام در عرصه‌های گوناگون علمی، اقتصادی، صنعتی، نظامی و... است و اینکه در استان فارس مشاهده می‌کنیم برای نمونه هیچ روستایی وجود ندارد که از نعمت برق برخوردار نباشد، نشان از توسعه کشور آن‌هم با تکیه‌بر توان داخلی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید به سمت کیفیت‌بخشی به امور برویم و تا می‌توانیم کیفیت خدمات را در حوزه‌های گوناگون گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها