خبرهای داغ:

بازدید از مناطق حادثه‌دیده قیروکارزین در بارندگی‌های اخیر

با حضور معاونان دو وزیر و سایر مسؤولان کشوری، استانی و محلی از مناطق حادثه‌دیده قیروکارزین در بارندگی‌های اخیر بازدید به‌عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۲۷۵۸۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

عصر امروز با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور، مدیر برنامه‌ریزی امداد و نجات هلال‌احمر کشور، خلیل رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس، فیض‌الله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس، معاون امور داوطلبان و نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر فارس، نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه قیروکارزین و سایر مسؤولان از مناطق حادثه‌دیده قیروکارزین در بارندگی‌های اخیر بازدید به‌عمل آمد.

در این بازدیدها خسارات وارده به مناطق مسکونی شهری و روستایی، محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی و عشایری و همچنین بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و از طرف مسؤولان برای رفع مشکل و جبران خسارت‌های وارده قول مساعد داده شد.

همچنین مقرر شد تا صبح فردا با اختصاص یک فروند بالگرد به شهرستان قیروکارزین کار امدادرسانی به روستائیان و عشایری که ارتباط آنان در اثر بارندگی‌های اخیر با مرکز شهرستان قطع شده است انجام شود.

در این بازدیدها نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار قیروکارزین گزارش کاملی از میزان خسارت وارده به بخش‌های مختلف این شهرستان ارائه دادند و مقرر شد تا با پیگیری زمینه جبران خسارت‌ها و کمک به مردم هرچه زودتر فراهم شود.

به گزارش فارس، در بارندگی‌های اخیر که از عصر یکشنبه آغاز و تا عصر جمعه در قیروکارزین ادامه داشت خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف در مناطق شهری، روستایی و عشایری وارد شد و این شهرستان شاهد بیش از 409 میلی‌متر بارش بود که میزان بارش‌ها را در سال زراعی جاری به 512 میلی‌متر رساند و نزدیک به 200 میلیون مترمکعب آب در پشت سد سلمان فارسی قیروکارزین ذخیره شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها