اختتامیه جشنواره ورزشی پرسنل وظیفه نیروهای مسلح هرمزگان + تصاویر

جشنواره ورزشی پرسنل وظیفه نیروهای مسلح هرمزگان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۳۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،نخستین جشنواره ورزشی ویژه سربازان نیروهای مسلح هرمزگان که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با عنوان "شهداء مدافع حرم" به میزبانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شده بود،صبح امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مصطفی کشاورز مسئول تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در این مراسم اختتامیه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ارج نهادن به مقام سرباز، تقویت روحیه اخوت و برادری، ارتقاء روحیه و افزایش انگیزه خدمتی ، افزایش آمادگی جسمانی و افزایش و توسعه ورزش در بین سربازان نیروهای مسلح دانست.

وی، تصریح کرد: ورزشکاران باید الگوی مناسبی برای جوانان جامعه باشند و با احترام به قانون و رعایت هنجارهای اجتماعی ،ملی و فرهنگی گام موثری در پیشبرد اهداف ملی و فرهنگی کشورمان داشته باشند.

کشاورز، افزود: ورزشکاران با از اخلاق نیک در امور اجتماعی برخوردار و برای دیگران الگوی مناسب باشد. صبر، تحمل و توکل به خداوند در برابر مشکلات و اعتماد به نفس از ویژه‌گی‌ها و راز موفقیت یک ورزشکار خوب است.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش، عنوان کرد: محبوبیت تختی و دیگر ورزشکاران ماندگار در تاریخ به دلیل تعداد مدال هایشان نبود بلکه مردمی بودن و اخلاق نیکو باعث ماندگاری آنها شد.


ارسال نظرات