خبرهای داغ:
گزارش تصویری/

برگزاری همایش هم اندیشی با سران ایلات و طوایف عشایر چهارمحال بختیاری

این همایش با حضور جمعی از سران، معتمدین و بزرگان ایل بختیاری و قشقائی استان در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، همایش هم اندیشی با سران ایلات و طوایف عشایر استان چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از سران، معتمدین و بزرگان ایل بختیاری و قشقائی استان، "سردار اکبری" فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، "محسن کریمی" جانشین ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در ناحیه بسیج عشایری استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

در این همایش و نشست صمیمی ابتدا سردار اکبری فرمانده سپاه استان در جمع عشایر استان حضور پیدا کرده و از نزدیک با آنها به گفتگو پرداخته و با مشکلات و نیازمندیهای آنها آشنایی پیدا کردند.

سردار اکبری همچنین ضمن خیره مقدم گویی به عشایر شرکت کننده در این همایش مطالبی را در خصوص لزوم ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین عشایر استان خصوصا عشایر بختیاری و قشقایی و هم افزایی بیشتر بین این دو ایل بزرگ برای رفع مشکلات موجود و در راستای کمک به امنیت و اقتصاد کشور بیان کرد.

وی همچنین توجه بیشتر عشایر به حفظ وحدت و حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را خواستار شد.

فرمانده سپاه استان در ادامه نیز به بیان سخنانی از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص پاکی، صداقت و سخت کوشی عشایر پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به رفع مشکلات این قشر پرتلاش زحمت کش و بی ادعای جامعه شدند.

در ادامه نیز "جانشین ناحیه بسیج عشایری استان" ضمن خیره مقدم گویی به عشایر استان به لزوم حضور پر رنگ و وحدت بخش عشایر بختیاری و قشقایی استان در برنامه های آتی بسیج اشاره کرد و از نزدیک جویای مشکلات عشایر شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار