خبرهای داغ:
مسئول سازمان قضایی سپاه پاسداران با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، سرنوشت انقلاب را وابسته به سرنوشت سپاه دانسته‌اند، گفت: برای حفظ نظام باید خصوصیات ارزشی و سلامت سپاه محفوظ بماند واگر بخواهیم این خصوصیّات حفظ شود باید از پاسداری خود، پاسداری کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۷۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سهراب علی شمخانی در کارگاه آگاه‌سازی و پیشگیری از جرائم دینی و اخلاقی تیپ32 انصارالحسین(ع) با تبیین اهمیت بشارت وانذار در پیشگیری از تخلفات و انحرافات اظهار داشت: بشارت و انذار رسالت اصلی پیامبران و سیره قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: شخصیت‌هایی که در سلوک به جایی رسیدند کسانی بودند که خود را در معرض موعظه و انذار قرار می‌دادند.

مسئول سازمان قضایی سپاه با بیان اینکه احساس در محضر خدا بودن، مانع اصلی تخلف و انحراف از حدود الهی است، ابراز داشت: تقوا، ابزار اساسی انسان در برابر وسوسه‌های شیطانی و اغوائات انحرافی است.

وی با تشریح اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران در حفظ نظام اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه سپاه در اندیشه و بیان امام(ره) و رهبری، بسیار خاص و حسّاس بوده به حدی که سپاه را در آینده بشریت، طلیعه حرکت جهانی مهدی موعود (عج) می‌دانند.

شمخانی در بیان اهمیت حفظ سلامت شئون پاسداری در سپاه عنوان کرد: سپاه شجره طیبه و پاکی است که انحراف و ناپاکی را درون خود بر نمی‌تابد و در برابر آنها حساس خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، سرنوشت انقلاب را وابسته به سرنوشت سپاه دانسته‌اند، افزود: برای حفظ نظام باید خصوصیات ارزشی و سلامت سپاه محفوظ بماند واگر بخواهیم این خصوصیّات حفظ شود باید از پاسداری خود، پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات