خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

آمریکایی ها در باتلاقی که درخاورمیانه ساختند گرفتار شدند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: آمریکایی ها اکنون با فرافکنی و عربده کشی می خواهند که از این گرداب خاورمیانه خود را خلاص کنند غافل از این که ملتهای منطقه بیدار شده اند و ضربات آخر را به پیکره لیبرال دموکراسی غرب و جنایاتشان فرود خواهند آورد.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۲۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح شنبه سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در میان رزمندگان سپاه ناحیه امام علی تاکستان به تبیین نگاه های سیاسی به برنامه های عملیاتی آمریکا در منطقه پرداخت.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان در ماه های اخیر گفت: آمریکایی ها در باتلاقی که خود برای منطقه جنوب غربی آسیا ساخته بودند گرفتار شده اند.

حسینی ازعان کرد: آمریکایی ها اکنون با فرافکنی و عربده کشی می خواهند که از این گرداب خاورمیانه خود را خلاص کنند غافل از این که ملتهای منطقه بیدار شده اند و ضربات آخر را به پیکره لیبرال دموکراسی غرب و جنایاتشان فرود خواهند آورد .

در ادامه دکتر حسینی افزود: در حال حاضر خیلی ها فکر می کنند که آمریکا و ترامپ در آینده برای جنگ با ایران آماده می شوند در حالی که آمریکا هیچگاه توان حمله نظامی به کشورمان را نخواهد داشت و این امر به معنای خودکشی آمریکا خواهد بود.

7001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها