خبرهای داغ:
در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد:

جلسه توجیهی وآموزشی طرح سیمای زندگی دانشجویی

جلسه توجیهی و آموزشی طرح سیمای زندگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۲۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه توجیهی و آموزشی طرح سیمای زندگی دانشجویی با حضور دکتر گنجی رییس اداره ی مشاوره و روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران فرهنگی و مشاوره واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد های تهران مرکز، بیرجند، مهآباد، رامسر، اهر، تبریز  و دیگر واحدهای استان قزوین در اتاق شورای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

دکتر گنجی با اشاره به رسالت اصلی دانشگاه و نقش آن در آینده کشور بیان کرد: رسالت ذاتی دانشگاه تربیت و تعلیم انسان ها از تمامی ابعاد است.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از دانشگاه می شود صرفاً منظور فقط قشر دانشجو نیست چرا که ما می گوییم جامعه دانشگاهی و این جامعه دانشگاهی شامل دانشجو،استاد،کارمند و حتی خانواده ها راهم شامل می شود.پس سلامت و یا عدم سلامت این گروه در جامعه بسیار موثر است.

رییس اداره مشاوره و روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت شکل گیری طرح سیمای زندگی دانشجویی افزود: این طرح به منظور شناسایی آسیب های اجتماعی موجود در دانشگاه و ارائه  برنامه ریزی درست و اصولی در جهت بهبود وضعیت زندگی دانشجویان از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شگل گرفته است . این طرح با مشارکت بیش از 75 واحد دانشگاهی و مراکز آموزشکده سما در اسفند ماه سال جاری اجرا می گردد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها