استاندار اردبیل:

در پرداخت تسهیلات اشتغال زائی ،کارآفرینان نسبت به افراد بیکارجویای کار در اولویت قرارمیگیرند

استاندار اردبیل گفت:به جای توزیع تسهیلات در بین افراد بیکار جویای کار ، تسهیلات اشتغال زائی به کارآفرینان پرداخت شود تا با مدیریت صحیح منابع ،اشتغال افراد بیکار نیز تامین شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۲۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، دکتر مجید خدابخش استاندار  اردبیل که در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سخن میگفت با بیان این مطلب خواستار ایجاد بانک اطلاعات کارآفرینان برتر شد و گفت:برای ایجاد اشتغال پایدار باید کارآفرینان موفق و برتر را شناسائی ،جلب و با حمایت و پشتیبانی از آنان واحدهای تولیدی با اشتغالزائی وسیع ایجاد شود.

وی بر برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی و آشنائی با قوانین تجارت تاکید کرد و گفت:فضای مجازی و تولید نرم افزار و اپیلیکیشن با توجه به استعدادهای جوانان استان مهمترین ظرفیت ایجاد درآمد و تولید ثروت است که نباید از آن غافل شد.
دکتر خدابخش با بیان اینکه درست است که در اجرای طرح مزیت استانی باعث رشد میشود اما صرف توجه و تمرکز بر مزیت های استان در سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغال زائی و غفلت از اجرای طرح های بزرگ باعث عقب ماندگی و بازماندن استان از توسعه متوازن میشود، بیان کرد: بسیاری از صنایع و طرح های بزرگ در استان هایی ایجاد شده  که هیچ سنخیتی با مزیت های آن استان ها ندارد اما تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت استان ها ایجاد نموده است.
ارسال نظرات