خبرهای داغ:
دکتر آلفرد کیس پیرسون، به منظور آشنایی با فعالیت های تحقیقاتی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و همکاری های دو جانبه، با محققان این دانشگاه دیدار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۴۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دبیرکل سازمان جهانی صنایع بسته بندی که در تمامی زمینه های صنعت بسته بندی اعم از آموزش، مهندسی و راه اندازی، مدیریت، زنجیره ارزش، انواع بسته بندی و ... از برجسته ترین چهره های جهان به شمار می رود، با شنیدن آوازه ی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اشتیاق خود برای بازدید از این دانشگاه و آشنایی با محققان و پژوهشگران جوان آن را ابراز کرده است.

دکتر آلفرد کیس پیرسون، فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد در رشته ی مهندسی و مدیریت است؛ وی دارای گواهینامه دوره مدیریت پیشرفته (AMP) نیز می باشد.

توسعه تولید سیستم های مدیریت کیفیت، توسعه کسب و کار جدید، مشاوره در راه اندازی و تاسیس موسسات بسته بندی، مشاوره در برگزاری دوره های تخصصی در زمینه صنعت بسته بندی و ... از جمله تخصص های این چهره ی جهانی است.

شایان ذکر است؛ دکتر آلفرد کیس پیرسون، عصر امروز اول اسفند ماه 95، میهمان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خواهد بود و از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید خواهد داشت.

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها