مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»خبر داد
منتظری گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری سازمان بسیج هنرمندان بحث راهیان نور است که اعزام هنرمندان نخبه کشور به اردوی راهیان نور در هفته دوم و یا سوم اسفند ماه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۵۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
اعزام هنرمندان نخبه به راهیان نور اواسط اسفند ماه

غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان در ماه پایانی سال گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری سازمان بسیج هنرمندان بحث راهیان نور است که اعزام هنرمندان نخبه کشور به اردوی راهیان نور در هفته دوم و یا سوم اسفند ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان، برنامه تئاتر سراسری بسیج است که آیین اختتامیه آن به پایان رسید.

وی افزود: این برنامه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و 100 نفر از هنرمندان از 20 استان کشور در قالب 30گروه نمایشی و در بخش های صحنه ای، محیطی و تئاتر بچه های مسجد در مساجد استان اجرای برنامه داشتند.

منتظری خاطر نشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان برای نخستین بار گروه های خود را به مناطق محروم استان ها یعنی مساجد، مدارس و دبیرستان ها اعزام کرد و استقبال خوبی هم شد که حتی برخی متولیان استان علاقمند به برگزاری این برنامه در سال آینده شدند.

ارسال نظرات