خبرهای داغ:
سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس خبر داد

برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 11 قرارگاه در استان خراسان جنوبی

رزمایش راهیان بیت المقدس در سراسر استان با حضور 11 قرارگاه استانی در روزهای پنجم و ششم اسفند ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۱۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ یوسفی صبح امروز در نشست خبری رزمایش راهیان بیت المقدس اظهارداشت: این رزمایش در سراسر استان با حضور 11 قرارگاه استانی در روزهای پنجم و ششم اسفند ماه برگزار خواهدشد.

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه پیام ما در این رزمایش به دوستان بر پایه اقتدار و عزت مردمی، ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سایه ارتقای توانمندی های گردان های بسیج است، گفت: پیام ما برای دشمنان به رخ کشیدن اقتدار، آمادگی های عملیاتی و رزمی بسیج مردم پایه می باشد.

برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 11 قرارگاه در استان

وی با بیان اینکه ما در این رزمایش به دنبال چند هدف هستیم، ادامه داد: تجدید میثاق با ولایت، آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، ارتقای سطح آمادگی و مهارت های حرفه ای - تخصصی گردان های رزمی بسیج برای اجرای موفق ماموریت های محوله می باشد.

یوسفی مردمی کردن دفاع و استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای، تمرین و فراخوانی بسیجیان را از دیگر اهداف این رزمایش دانست و عنوان کرد: ایجاد وحدت، همدلی و شناخت بسیجیان از دیگر اهداف این رزمایش است.

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس استان گفت: این برنامه برای گردان های بسیج مردم پایه از گردانهای امام حسین(علیه السلام)، گردان های امنیتی امام علی(علیه السلام) ، گردانهای بیت المقدس و الزهرا(س) تعریف شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش بر مبنای تهدیدات واقعی استان و شهرستان ها طرح ریزی می شود، بیان داشت: ما شرقی ترین استان کشور هستیم و لازم است بر اساس تهدیدات سطح عملیات های رزمی ما در اوج باشد.

یوسفی یادآورشد: آمادگی جسمانی، افزایش مهارت های عمومی، تخصصی و افزایش توان تیراندازی به عنوان یک تمرین یگانی رزمایش گردان ها می باشد.

برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 11 قرارگاه در استان

وی با اشاره به اینکه منطقه رزمایش به وسعت کل استان می باشد، افزود: در تمامی شهرستانها این رزمایش با حضور اقشار مختلف بسیجیان برگزار خواهد شد.

سخنگوی رزمایش راهیان بیت المقدس استان با بیان اینکه از سال 91 تا کنون هر ساله یک رزمایش برگزار می شود، گفت: اصل رزمایش بر مبانی برنامه های عملیاتی، دفاعی و امنیتی است و در حاشیه رزمایش برنامه های فرهنگی و نمایشگاهی اجرا خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها