درگردهمایی سیاسی دانشکده حضرت زینب (س):

رهبر درفضای جامعه می تواند گفتمان سازی کند

گردهمایی سیاسی با موضوعیت انتخابات در دانشکده حضرت زینب (س ) با حضوردکتر عبداله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان درجمع خواهران این مجموعه برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۲۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
رهبر درفضای جامعه می تواند گفتمان سازی کند

 به گزارش سرویس دانشکده حضرت زینب (س) خبرگزاری بسیج، گردهمایی سیاسی با موضوعیت انتخابات در دانشکده حضرت زینب (س ) با حضوردکتر عبداله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان درجمع خواهران این مجموعه برگزارشد.

دکتر گنجی با بیان مبسوط در مورد کلیت انتخابات و افراد موثر در جناحهای تاثیر گذار وعملکرد آنها در دولتهای قبلی و فعلی و همچنین آرایش صحنه انتخابات و جناحها موثر در این زمینه پرداختند.

وی در بررسی انتخابات آینده و نقش گروهها و احزاب احتمالی شرکت کننده دراین رویداد بزرگ ملی بیان داشت: به صورت کلی آسیبی که همیشه نیروهای انقلابی را تهدید می کند این است که رفتار سیاسی و اجتماعی ما درتعامل با مردم، همفکران و دگر اندیشان ،چیزی جز دغدغه ذهن نیست.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه که این رفتارها بر سر صندوقهای رای نشان خواهد داد که  ما باید در انتخابات تکلیف گرا باشیم گفت: رهبر فقط می تواند گفتمان سازی کند، باید تشخیص ما درست باشد و نتیجه رای گیری مهم نیست ، چون با تشخیص درست می توان به نتیجه درست رسید.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: ما انگاره هایی را در ذهنمان پرورش می دهیم و غرب نیز همین جا تمرکز می کند و موفق می شود که با وجود فشارهای فرهنگی و اقتصادی موجود، منجر به این شود  که همه فکر کنند  مشکل مردم ایران  معیشتی است، لذا باید شعار اقتصادی ما مشخص و معقول باشد زیرا که رأی مردم ایران سیاسی اجتماعی است و دائم حرف اقتصادی زدن برای مردم ایران بیهوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار