امام جمعه شاهرود در اين ديدار با مدیر، معاونین و روسای واحدهای مختلف شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: از افتخارات صنعت نفت است که منطقه شمال‌شرق پیوست فرهنگی قوی برای فعالیت‌های خود دارد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۵۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در اين ديدار با مدیر، معاونین و روسای واحدهای مختلف شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق اظهار کرد: علیرغم اینکه کار این منطقه فنی است و غالبا با آهن و خاک و... سروکار دارد، اما در برپایی نماز، جلسات قرآن، برنامه های فرهنگی بسیار پرتلاش و ساعی است.

وی ادامه داد: سعی خواهم کرد هرچند وقت یکبار بصورت حضوری در منطقه شمال‌شرق حاضر شوم تا بتوانم نقشی در این پیوست فرهنگی قوی داشته باشم.

امینی تصریح کرد: تعداد شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این منطقه در قیاس با تعداد نیروهای آن نشان می‌دهد، این منطقه از ابتدا به درستی کار کرده و این امر شایسته تقدیر است.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: نقش کارکنان صدیق منطقه شمال‌شرق در زمان جنگ و سازندگی و در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، ان‌شاءا... کماکان انقلابی بمانید و بتوانید این تجربه را به نسل‌های بعدی منتقل کنید.

مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق نیز در این جلسه گفت: برای بازدید جامعه روحانیت از مراکز انتقال نفت و تاسیسات این منطقه آمادگی کامل داشته و از این بازدیدها استقبال می‌کنیم.

سیدوحید سیدموسوی افزود: منابر از جایگاه ویژه‌ای در جامعه ما برخوردار هستند که همین امر باعث شده تا استفاده از ظرفیت و پتانسیل "رسانه منبر" برای تبیین اهمیت کار این شرکت ضروری به نظر برسد.

مسئول روابط عمومی منطقه شمال‌شرق ادامه داد: روابط عمومی این شرکت تا بحال گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته است ولی امیدواریم با تحقق روند این بازدیدها، مبلغین و مبلغات بتوانند در تشریح ضرورت و تنگناهای قانونی این شرکت از یک سو و اهمیت و جایگاه ویژه عملکرد این شرکت از سوی دیگر، دست یاری ما را بگرمی بفشارند.

سيدموسوي اضافه کرد: با آموزش مردم، می‌توانیم به خطوط لوله نفت به چشم سرمایه ملی نگاه کرده تا با کمک مردم در حفظ و نگهداری آن کوشاتر باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تجاوز به حریم قانونی خطوط لوله یکی از عمدترین دغدغه‌های همکاران ما در این منطقه است که استفاده از ظرفیت منبر در جهت رفع آن یک گام بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها