فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه یکی از گروه‌های مقابله کننده با آتش نرم دشمنان بسیج رسانه است، گفت: اصحاب رسانه فریدونکنار دارای کانون مستقل شدند
کد خبر: ۸۸۲۷۸۶۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه یکی از گروه‌های مقابله کننده با آتش نرم دشمنان بسیج رسانه است، گفت: اصحاب رسانه فریدونکنار دارای کانون مستقل شدند.

خیرالله باقرزاده در مراسم معارفه مدیر کانون بسیج رسانه فریدونکنار در اتاق جلسات فرماندهی ناحیه این شهرستان، اظهار کرد: گروه‌های مختلفی به دنبال آماده کردن نیروهای مختلف در بسیج هستند تا بتوانند در برابر آتش نرم دشمنان بایستند و مقابله کنند که یکی از آن گروه‌ها بسیج رسانه است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی در زمینه رسانه‌ای در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه نتوانستیم درست با رسانه‌ها برخورد کنیم و همچنین با هجوم وسیعی از ندانسته‌های جامعه رو به رو هستیم.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه بسیج برای افزایش توان داخلی وارد شد تصریح کرد: عمق بخشی نظام و حفظ دستآوردهای آن ماموریت اصلی سپاه و بسیج است و همچنین ماموریت‌هایی را در خارج از مرزها داریم که به عهده سپاه قدس است که جای قدردانی از این نیروها دارد.

باقرزاده گفت: با توجه به اینکه جوانان از انرژی زیادی برخوردارند باید این انرژی را برای مطرح شدن خود صرف کنند و در راستای تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداردند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان به دنبال ابزارهای پیچیده رسانه‌ای برای رسیدن به اهدافشان هستند و لازم است که نیروهای انقلاب اسلامی هم با همین ابزار به مقابله با آن‌ها بپردازند.

باقرزاده با اشاره به اینکه بسیج رسانه در فریدونکنار نوپا است خاطرنشان کرد: جوانان علاقمند به کار رسانه‌ای در فریدونکنار از این پس برای خود دارای کانون مستقل هستند و می‌توانند با تلاش خود این نهال را بارور کرده و به ثمر بنشانند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در پایان از زحمات تقی غلامپور قدردانی کرد و سیدمرتضی رضویان را به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه فریدونکنار انتخاب و معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها