خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: موضوع آشتی ملی مقدمه‌ای برای حضور دوباره فتنه‌گران در صحنه سیاسی کشور است و برخی مسئولین که وعده نجات فتنه‌گران را داده بودند، امروز از این طریق در صدد تحقق وعده‌شان هستند.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۰۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون موضوع آشتی ملی اظهار کرد: اخیرا تعبیراتی در خصوص موضوع آشتی ملی توسط برخی رسانه‌ها و مسئولین در داخل کشور مطرح شده است.

وی در خصوص هدف اصلی از مطرح شدن موضوع آشتی ملی در کشور، مطرح کرد: در حقیقت هدف از بیان این واژه آن بوده که با لفظی زیبا و عامه‌پسند مردم را فریب داده و به طرفداری از این موضوع دعوت نمایند.

امام جمعه آوج ادامه داد: مطرح کنندگان بحث آشتی ملی در پشت این لفظ زیبا در تلاشند تا سران فتنه 88 را بدون آن که توبه کرده و یا از اقدامات گذشته خود پشیمان باشند را بار دیگر به روی صحنه بیاورند.

هاشمی تبیین کرد: فتنه‌گران سال 88 اقداماتی بر علیه ملت ایران و مطابق امیال دشمنان و کشورهای خارجی انجام دادند که خسارات مالی، جانی و حیثیتی فراوانی را به کشور، نظام و مردم وارد کرد.

وی موضوع آشتی ملی را مقدمه‌ای برای حضور دوباره فتنه‌گران به صحنه سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: برخی مسئولین وعده نجات فتنه‌گران را داده بودند و امروز در صدد تحقق این وعده هستند تا بدون بدون اعتراف فتنه گران به اشتباهشان آن ها را بار دیگر به آغوش ملت بازگردانند.

امام جمعه آوج تصریح کرد: آزادی بدون ابراز پشیمانی فتنه‌گران سبب می‌شود که فتنه گران و حامیان شعارهای آن‌ها نسبت به خطاهایشان بی‌تفاوت شوند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدبرانه و آگاهانه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده اند و همانطور که بیان کردند" آشتی ملی معنایی ندارد".

امام جمعه آوج توبه فتنه‌گران و تلاش آن‌ها برای رفع خطاهایشان را تنها راه عفو آن‌ها دانست و بیان کرد: افرادی که به ملت ظلم کردند و حرمت عاشورا را نگه نداشتند برای برگشتن دوباره به آغوش ملت باید در صدد رفع و جبران خطاهایشان برآیند.

هاشمی توضیح داد: مطرح شدن موضوع آشتی ملی و برخورد قاطعانه رهبر معظم انقلاب و هماهنگی امت با برخورد قاطعانه مقام معظم رهبری یکی از نشانه‌های اقتدار کشور ایران است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این رفتار قاطعانه و هماهنگ به دوستان فتنه‌گران در سطح جهانی نشان داد که نمی‌توانند بار دیگر فتنه‌ای چون فتنه 88 را به پا کنند و امیدشان را نا امید کرد.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها