خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

فتنه88ننگ بزرگ بر دامن جماعت خودفروخته فتنه‌گر است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: فتنه 88 یک ننگ بزرگ بر پیشانی جماعت خود فروخته فتنه‌گر است که با بیان بحث آشتی ملی درصدد پاک کردن این ننگ هستند.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۱۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، پیرامون فتنه 88 و موضوع آشتی ملی اظهارکرد: فتنه 88 یک ننگ بزرگ بر پیشانی جماعت خودفروخته و آلت دست بیگانگان فتنه‌گر است.

وی مطرح کرد: امروز فتنه‌گران با بیان موضوعاتی انحرافی همچون بحث آشتی ملی به نوعی تلاش می‌کنند تا این ننگ بزرگ را پاک کره و سران فتنه را آزاد کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به خسارات زیان‌های بسیار فتنه 88 به کشور و نظام تصریح کرد: فتنه 88 صدمات جانی و مالی بسیاری را به کشور وارد کرد و سبب پررویی و دخالت بیگانگان به انقلاب و نظام شد و این لکه ننگ هرگز با مطرح کردن موضاعاتی همچون آشتی ملی برطرف نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین فتنه 88 را برگ سیاهی در پرونده ایران دانست و گفت: اگر سران و اربابان دیگر کشورهای خارجی نیز همچون ترامپ ابراز نظر کنند و ملت را به آشتی ملی سوق دهند باز تفاوتی برای ملت ایران نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام معبودی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تشریح کرد: فتنه 88 توسط انسان‌های آلت دست بیگانگان اتفاق افتاد و سبب آشوب در کشور گردید.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تا زمانی که فتنه‌گران از اشتباه خود توبه نکنند و برای جبران خسارات وارده به نظام و ملت تلاش نکنند، بیان موضوعاتی چون آشتی ملی بی‌نتیجه است؛ چراکه ملت ایران هرگز با یکدیگر قهر نبوده‌اند که حالا با طرحی آنان را به سوی آشتی سوق دهند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها