خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

ملت ایران هرگز با یکدیگر قهر نبوده و نیست

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: باید دانست که ملت ایران هرگز با یکدیگر قهر نبوده و نیستند و این موضوعات تنها نتیجه فرافکنی‌ها و حمایت‌های غربیان از جمله رئیس‌ جمهور نادان آمریکا است.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۲۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع آشتی ملی و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد: مدتی است که برخی افراد برای آزادی فتنه گران 88 بحث آشتی ملی را در کشور مطرح کرده اند.
وی تشریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خود با مردم تبریز با متذکر شدند این موضوع که ملت ایران هرگز با یکدیگر قهر نیستند، آب پاکی را بر روی دستان مطرح کنندگان موضوع آشتی ملی ریختند.
این مسئول تصریح کرد: مردم هنوز از سران فتنه 88 و اقدامات ظالمانه آن‌ها که از جمله آن می‌توان به برهنه کردن و کتک زدن یک جوان بسیجی اشاره کرد، ناراحت هستند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین توضیح داد: حجت‌الاسلام هاشمی یکی از لیدرهای سیاسی آنان بود و لذا پس از فوت ایشان، این افراد احساس خطر کرده و موضوع آشتی ملی را مطرح نمودند.
حجت‌الاسلام مصطفایی ادامه داد: باید دانست که ملت ایران هرگز با یکدیگر قهر نبوده و نیستند و این موضوعات تنها نتیجه فرافکنی‌ها و حمایت‌های غربیان و از جمله رئیس‌جمهور نادان آمریکا است.
وی ضمن اشاره به خطبه‌های امام جمعه موقت تهران بیان کرد: فتنه‌گران 88 باید از ملت ایران عذرخواهی کرده و به اشتباه خود اعتراف کنند و ارتباط ملت با رهبری ارتباطی قوی و ناگسستنی است.
این مسئول مطرح کرد: امروز تمام نقشه‌های فتنه‌گران با شکست رو به رو شده وبا مطرح کردن این موضوع استراتژی فرار رو به جلو را در پیش گرفته‌اند و میخواهند بار دیگر از این طریق به صحنه آمده و مطالبات خود را بیان کنند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ملت ایران را ملتی بزرگوار و عاشق مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: اجانب اروپایی می‌خواهند از هر دری که می‌توانند وارد شده و به نظام ضربه بزنند لذا باید همواره هوشیار بوده و نقشه‌های شوم آن‌ها را با شکست مواجه کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار