فرمانده سپاه خمام با اشاره به فعالیت ۵ تیم امدادی از بسیجیان و پاسداران در ناحیه خمام یادآور شد:این خدمات به مردم ولایت مدار این سرزمین بسیار ناچیز است.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۳۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

سرهنگ حمید یحیی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در پی بارش برف در استان اظهار کرد:طی آماده باش اعلام شده و حضور نیروهای پاسدار و بسیجی در عرصه میدانی در دو روز گذشته و با پشتیبانی لجستیکی دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه و قرارگاه قرب مستقر در منطقه، اقدام به بازگشایی مسیرهای اصلی زیباکنار، لشت نشا، خشکبیجار، حسن رود و خمام و کوچصفهان شد.

وی گفت:با حضور فرماندهان پایگاه ها در کنار دهیاران تلاش جهت بازگشایی راه های فرعی مخصوصا پشتیبانی از تیم های امدادی اداره برق صورت گرفت؛ همچنین با یک دستگاه مینی بوس و چند دستگاه خودرو کمک دار اقدام به جابجایی مردم در بحران برف نمودیم.

فرمانده سپاه ناحیه خمام خاطرنشان کرد:تهیه موتور برق و انتقال به بعضی از نانوایی ها جهت پخت نان و کمک به تعداد یکصد خودرو که در برف و کولاک جمعه شب گرفتار شده بودند و اسکان موقت به تعداد محدودی از این افراد از دیگر اقداماتی بود که توسط نیروهای آماده این ناحیه در عرصه میدانی گزارش شده است.

یحیی پور با بیان اینکه با عادی شدن وضعیت همچنان پشتیبانی از تیم های فنی اداره برق ادامه دارد افزود:گازوییل رسانی به تراکتورهای که در مسیرهای فرعی در حال بازگشایی راه بودند نیز از دیگر اقدامات این ناحیه بود.

وی با اشاره به فعالیت ۵ تیم امدادی از بسیجیان و پاسداران در ناحیه خمام یادآور شد:این خدمات به مردم ولایت مدار این سرزمین بسیار ناچیز است.

 

ارسال نظرات