فرمانده سپاه عاشورا در عجب شیر:

مسیر ولایت استکبارستیزی است

فرمانده سپاه عاشورا در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه عجب شیر با اشاره به عوامل دشمنی استکبار به ویژه امریکا با ایران گفت: تا وقتی که در جبهه حق و مسیر ولایت بوده و از هویت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دست برنداشته ایم دشمنی استکبار با نظام اسلامی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۶۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان سلطه ناپذیری و دشمن ستیزی را از اصول مهم و اساسی انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات‌گرفته از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) بوده و پیام آن استکبار ستیزی، ذلت ناپذیری، آزادگی و سلطه ناپذیری در برابر مستکبرین عالم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمن درگیر و سرشاخ است افزود: در راستای تشکیل دولت اسلامی و بسترسازی برای تمدن بزرگ اسلامی و آماده سازی برای ظهور با همه قدرت و ظرفیت در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

کریمیان دشمنی ایران با دولت امریکا را دشمنی اسلام با کفر دانست و اظهار داشت: تا زمانی که اصرار داریم جبهه حق و ماهیت اسلامی را حفظ کنیم دشمنی استکبار نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به سناریوی پیچیده دشمنان در عرصه عظیم جنگ نرم که رهبر فرزانه انقلاب، از آن به عنوان قتل عام و شبیخون فرهنگی نام می برد، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن با شدت و قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه عاشورا ایجاد بحران هویت را از اهداف دشمنان در جنگ نرم خواند و خاطرنشان کرد: با جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، مبارزه با اسلام عافیت طلبان و محافظه کاران و الگو قرار دادن شهیدان در دفاع از اسلام و ولایت، همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

وی اهداف اصلی گروه های تکفیری و سلفی را متوجه ایران دانست و بیان کرد: هدف اصلی این گروه های تروریستی که دست نشانده امریکا و ایادی وابسته آن هستند عراق و سوریه نیست بلکه مقابله با ایران و تشیع علوی است.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقلال اقتصادی و سیاسی گفت: استقلال اقتصادی پیوندی عمیق با استقلال سیاسی دارد و شرط لازم برقراری آن، استقلال سیاسی است.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات صالح رحمتی فرمانده پیشین سپاه عجب شیر، محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها