طبق اعلام روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) با هماهنگی سپاه استان خراسان رضوی و دستور تولیت آستان قدس رضوی و با حضور خادمان و جهادگران رضوی در فرودگاه، مسافران مشهد-تهران به حرم مطهر رضوی منتقل و اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۸۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عصر روز گذشته مسافران پرواز مشهد به تهران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هفت ساعت معطلی داخل هواپیما را تحمل کرده بودند.
 
به علت برودت هوا در مشهد ، هواپیماها باید قبل از پرواز یخ زدایی شوند ولی به دلیل کمبود امکانات یخ زدایی، صفی از هواپیماها شکل گرفته است که در نوبت یخ زدایی قرار دارند.

نکته تاسف بار این است که بی تدبیری مسوولان باعث شده است هواپیماها بعد از مسافرگیری در صف یخ زدایی قرار بگیرند و بدین ترتیب در اتفاقی عجیب، ساعت ها در داخل هواپیماها گرفتار شوند.
 
کمبود اکسیژن نفسی تازه کنند، کمبود آب و غذا، قطعی برق و حضور کادر اورژانس داخل هواپیما بخشی از رخ داد‌هایی بود که گریبان گیر مسافران پرواز مشهد به تهران شده بود.
 
در پی بی تدبیری مسئولان هواپیمایی طی اقدام  جهادی سپاه امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی همه مسافران به حرم مطهر رضوی منتقل شدند.
 
سرهنگ پاسدار سید قاسم میر فضلی، معاون آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا(ع) در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: با توجه به اینکه مسافران ساعت ها در هواپیما منتظر پرواز بودند لذا دچار مشکلاتی از جمله مشکل تنفسی شده بودند از این رو 10 دستگاه اتوبوس جهت انتقال مسافران از فردوگاه به حرم و با هماهنگی آستان قدس رضوی فراهم کردیم.
 
گفتنی است به دستور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خدام و جهادگران رضوی بعد از حضور در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، مسافران سرگردان را جهت اسکان به حرم مقدس امام رضا(ع) دعوت کردند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها