خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به مفاهيم عميق دفاع مقدس، انتقال صحيح اين مفاهيم را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايستي از ظرفيت مردم در اعزام كاروان هاي راهيان نور استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۲۷۹۹۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
از ظرفيت مردم در اعزام كاروانهاي راهيان نور استفاده شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  سید مهدی صادقی در جلسه ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزارشد، ضمن تقدیر از اهتمام مسئولین استان برای احداث یادمان شهید زین الدین در مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: کاروان راهیان نور، یک حرکت فرهنگی مهم در انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس به نسل جوان است.

صادقی با اشاره به اهمیت فکر و اندیشه  نسل جوان در جامعه امروز، اضافه کرد: برای تأثیر گذاری هرچه بیشتر کاروان راهیان نور در بین آحاد جامعه لازم است تا توسعه آن شکل مردمی داشته باشد.

صادقی اولویت اعزام به این سفر معنوی را با سفر اولی ها عنوان نمود و ادامه داد:مسئولین امر با برنامه ریزی صحیح تلاش کنند تا جوانان با اشتیاق برای حضور در این کاروانها داوطلب شوند.

استاندار قم سهم دستگاه هایی که ارتباط مردمی بیشتر دارند در این موضوع را اساسی دانست و افزود: باید مشارکت های مردمی در کاروان راهیان نور افزایش یابد.

لازم به ذکر است در مجموع از بین دانش آموزان، دانشجویان، عموم مردم، خادم الشهداء دانش آموزی و راهیان نور دریایی در سال 94 از استان قم 16070 نفر و در سال 95 تاکنون 14592 نفر به این سفر معنوی اعزام شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها