رزمایش گردان بیت المقدس شهرستان مه ولات با حضور اعضای گردان در روستای عبدل آباد شهرستان مه ولات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درخراسان رضوی، سروان احمد پور محمد مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مه ولات در این رزمایش اظهار کرد: دشمن شناسی اولین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید دشمن درون را سرکوب کرده تا مقدمه‌ای برای شکست دشمنان بیرونی باشد.
 
وی تجمل گرایی و وابستگی دنیوی را از عوامل دشمن درونی عنوان کرد و افزود: گرفتار شدن در دام دشمن درون ما را به سمت نابودی سوق می‌دهد و راهی جز شکست در برابر ما نخواهد بود.
 
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این رزمایش به دشمن می‌فهماند که ما آماده و در صحنه هستیم و از انقلابمان که آن را مدیون خون شهدا هستیم، حفاظت می‌کنیم.
 
سروان پور محمد افزود: دشمن با جاسوسی و تفرقه اندازی درصدد براندازی نظام با صلابت جمهوری اسلامی است و ماباید اتحاد را جدی گرفته و هوشیارانه از تهاجامات دشمن جلوگیری کنیم.
 
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه مه ولات با تاکید بر نقش و جایگاه ایران در منطقه و جهان اسلام، خاطر نشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت باحمایت نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و باید در نظر داشته باشیم تنها راه مبارزه با دشمن همبستگی و آمادگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها