مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز:
عنایتی گفت: 3400 نفر ویزیت عمومی ، 2800 نفر ویزیت تخصصی ارائه شده است و نزدیک به 2000 مورد تزریقات و پانسمان، 1620 مورد آزمایش ، 30 مورد اعزام به بیمارستان های دکتر شریعتی و شهید مدنی انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۱۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
سرهنگ پاسدار اکبر عنایتی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی شهید کلانتری اظهار داشت: بیمارستان صحرایی شهید کلانتری از25 آبان ماه در منطقه کم برخوردار شهرستان فردیس شروع به کار کرده است و تا به امروز به عموم مردم ،خدمات درمانی را به طور رایگان ارائه نمود است، بعلاوه  با توجه به نیاز مردم منطقه و درخواست مسئولین شهری بیمارستان صحرایی تا زمان احداث بیمارستان دائمی با همین شرایط دایر می باشد.
 
بیمارستان صحرایی شهید کلانتری به فعالیت خود ادامه میدهد

وی افزود: این سازه بیمارستانی با تجهیزات کامل پاراکلینیک از جمله سونوگرافی، اکو کاردیوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل پرتابل، داروخانه و بخش های بستری خواهران و برادران به تعداد 50 تخت استقرار یافته است .
 
بیمارستان صحرایی شهید کلانتری به فعالیت خود ادامه میدهد 
عنایتی گفت: در بیمارستان صحرایی شهید کلانتری 6 درمانگاه تخصصی در زمینه های زنان و زایمان، اطفال، غدد، اورتوپد، چشم پزشکی و داخلی به عموم مردم ارائه خدمت میکند و درصدد توسعه درمانگاه و راه اندازی بخش دندانپزشکی نیز هستیم.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی البرز گفت: در این حرکت جهادی 15 نفر از پزشکان متخصص و 30 پزشک عمومی و 100 نفر از پرستاران و پیراپزشکان، تکنسین دارویی، علوم ازمایشگاهی و رادیو لوژی و ... مشارکت فعال داشته اند.
 
بیمارستان صحرایی شهید کلانتری به فعالیت خود ادامه میدهد 

وی بیان داشت: برپایی این بیمارستان صحرایی با همت و محوریت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز با ریاست اقای دکتر جلال غفارزاده و مشارکت فعال اورژانس البرز، سپاه پاسداران امام حسن مجتبی (ع) انجام گرفت، وخدمات دهی در دو شیفت  صبح و بعد از ظهر از ساعت 30/8 الی 30/18 صورت میگیر.
 
 وی در پایان حاطر نشان کرد: زحمات کلیه عزیزان بسیجی دست اندر کار در برپایی این بیمارستان صحرایی کمال قدر دانی و تشکر را داریم ، همچنین ازمساعدت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز ،جناب آقای دکتر درفشی  کمال تشکر را دارم و توفیق روز افزون را برای تمامی بسیجیان جامعه پزشکی از خداوند سبحان خواستارم.
 
گفتنی است،  در مجموع حدود  3400 نفر ویزیت عمومی ،2800 نفر ویزیت تخصصی ارائه گردید و نزدیک به 2000 مورد تزریقات و پانسمان، 1620 مورد آزمایش ، 30 مورد اعزام به بیمارستان های دکتر شریعتی و شهید مدنی انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها