خبرهای داغ:
به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان قم برگزار شد

به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان قم با حضور صاحب نظران و نخبگان بسیجی در سالن همایش دانشگاه باقرالعلوم(ع) شهر پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۱۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز بسیج، در جهت مشارکت حداکثری اندیشمندان بسیجی در اداره و پیشبرد مأموریت های بسیج و تحلیل تهدیدها و فرصت ها و ارائه راهکار برون رفت از موانع و مشکلات موجود، اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان قم با موضوع فضای مجازی برگزار گردید.

حجت الاسلام کهوند به موضوع فضای مجازی پرداخت و ابراز داشت: جامعه اسلامی ما در هجمه گسترده دشمنان انقلاب و اسلام از طریق فضاهای مجازی قرار دارد. و هدفشان نفوذ در خانواده های مسلمان انقلابی است که می خواهند با این روش تفکر و روحیه انقلابیگری و پیروی از ولایت فقیه و حفظ ارزشهای اسلامی را از آنها بگیرند و هرج و مرج و بی بندباری و فساد و طاغوت را جایگزین آن سازند.

وی افزود: شبکه های اجتماعی مانند یک چاقوی دو دم است که اگر مراقب نباشید ممکن است هم به خود و دیگران آسیب بزند و اکثر خانواده های ایرانی آن را در اختیار فرزندان خود قرار داده و کنترلی بر آنها ندارند و این بی احتیاطی خطر بزرگی برای انقلاب و نظام در پیش خواهد داشت و جوانان و نواجوانان را از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دور می سازد.

کهوند در پایان سخنان خود بیان داشت: ما در تلاش هستیم که خانواده های مسلمان از شبکه های اجتماعی ساخت داخل کشور استفاده نمایند و از مطالب مفید و ارزشمند اسلامی استفاده کنند که باعث انحراف آنها از مسیر انقلاب واسلام نشود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم اظهار داشت: امروز این فشار اقتصادیی که بر زندگی مردم ایران، ما شاهد هستیم تحریمهایی است که با درخواست فتنه گرهای سال 88 از دشمنان انقلاب و نظام خواسته بودند تا بر کشور ما تشدید شود.

وی افزود: بعضی از افراد از مسئولین می خواهند که سران فتنه را مورد عفو قرار دهند و از اشتباه آنها گذشت نمایند. باید در جواب آنها بگوئیم این فتنه ای که آنها به پا کردند و خسارتها و ضربه هایی به نظام و انقلاب وارد آوردند و باعث شهید شدن ده ها جوان انقلابی و بسیجی شدند چه کسی می خواهد پاسخگوی این خون های به ناحق ریخته شده و خسارتهای وارده را بدهد.

در پایان مراسم از مسئولان فضای مجازی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تقدیر شد.

لازم به ذکر است که دراین مراسم امام جمعه شهر پردیسان، حجت الاسلام علیزاده و فرمانده ناحیه امام رضا(ع) و کارکنان پایور ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات