مشاور استاندار کردستان با تاکید بر نقش رسانه ها،مطبوعات و شبکه های مجازی گفت: باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای معرفی شهدای استان بهره گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۵۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالرضا میقانی، ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان با تاکید بر نقش رسانه‎ها، مطبوعات و شبکه‌های مجازی گفت: باید از نقش شبکه‌های مجازی برای معرفی شهدا و مفاخر استان کردستان بهره بگیریم.
 
مشاور استاندار کردستان با بیان اینکه نحوە اطلاع رسانی در حال حاضر بسرعت درحال تغییر و دگرگونی است، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ۵۴۰۰ شهید کردستان کمال بهرە را برد.
 
 
میقانی اصحاب رسانەها و مطبوعات کردستان را جزو نجیب ترین و توانمندترین فعالان رسانەای در کشور دانست و افزود: در کنگرە  پیشمرگان مسلمان کرد  کە در یک سطح عالی برگزار شد آنگونە کە شایستە بود پوشش رسانەای دادە نشد اما لازم است درکنگرە پیش رو این کار با تمام توان در دستور کار فعالان رسانەای باشد. 
 
محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این نشست در سخنانی اظهار داشت: به برکت خون شهدا  امروز ما شاهد امنیت و آسایش در کشورمان هستیم.
 
وی گفت:  تمامی افرادی که اهل قلم و زبان هنر هستند در راستای ادای دین به جایگاه شهدای عزیز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.

ارسال نظرات