سلیمانی در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان

اهل قلم و زبان هنر در راستای ادای دین به جایگاه شهدای بکوشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان استان گفت: تمامی افرادی که اهل قلم و زبان هنر هستند در راستای ادای دین به جایگاه شهدای عزیز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان اظهار داشت: موضوعی مقدس تر از واژه شهید نداریم کسانی که همه ما مدیون آنها هستیم و برای ادای دین به شهدا از هر وسیله ای باید استفاده برد.
 
وی اظهار داشت:محبوبترین قطره خون در پیشگاه خداوند خون شهید است و در بیان اهمیت کار رسانه همین بس که خون شهید را با قلم علم و آگاهی بخشی  مساوی دانستند.
 
سلیمانی گفت: تمامی افرادی که اهل قلم و زبان هنر هستند در راستای ادای دین به جایگاه شهدای عزیز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.
 
وی عنوان کرد: استان کردستان با توجه به شرایط خاص خود که هم در عرصه نبرد با رژیم بعث بود و هم مبارزه با گروهک های ضد انقلاب متمایز اذ سایر استانها است و بنا به فرموده رهبری کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و شهدای این سرزمین مظلومانه تر به شهادت رسیدند و خانواده های آنها صبر دشوارتری داشتند.
 
 
سلیمانی برگزاری کنگره شهدای استان را کاری عظیم و ارزشمند خواند و گفت: بیش از 50 روحانی شهید و 1200 شهید سرباز در استان داریم که هنوز پیکر مطهر برخی از این شهدا پیدا نشده است.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان داشت: این نهاد کارهای خوبی را در راستای جمع اوری آثار و خاطرات شهدا و چای انها انجام داده است و در راستای جمع اوری تاریخ شفاهی شهدا باز هم در تلاش است.
 
 
ارسال نظرات