معاون اقتصادی و امور منابع استانداری البرز؛
کامکار گفت: برای هرتولیدی کوچک مبلغ 337میلیون تومان درنظر گرفته شده است و واحد های تولیدی مستقیما به بانک ها مراجعه کنند تا از تسهیلات ذکر شده برخوردار شوند.
کد خبر: ۸۸۲۸۰۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  کامکار معاون اقتصادی و امور منابع استانداری البرز همایش توسعه اقتصادی و کارافرینی را بهانه ایی  برای بهره مندی  از نظرات تولیدکنندگان دانست و افزود: برخی از تولیدکنندگان از برگزاری این همایش ها بی خبر هستند.
 
افزایش تولید برابر است با رونق اقتصادی

وی حضور صنعتگران را مفید و ضروری خواند وگفت: با شرکت در همایش ها میتوانند با روند اجرایی استان و کارگروه ها در این زمینه آشنا شوند.

معاون اقتصادی و امور منابع استانداری البرز، دولت را در ارتباط همسو با صنعتگران دانست و اضافه کرد: دولت تدبیر گام های موثری در پیشرفت اقتصاد برداشته است و اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان در این برهه از اقتصاد به واحد های تولیدی در سطح کشور تزریق کرده است.

کامکار با بیان اینکه استان البرز به عنوان قطب صنعتی سهمی از اعتبار ذکر شده دارد، گفت: نمایندگان دولت با حضور در این همایش ها ضمن آشنایی با واحدهای تولیدی برای آنها تسهیلاتی در نظر میگیرند.

وی مسیری که برخی از صنعتگران برای گرفتن تسهیلان درپیش گرفته اند را اشتباه خواند و افزود: متولیان امر درکمترین زمان مطالبات تولیدکنندگان را مورد ارزیابی قرار داده تا به مسیر های پر پیچ و خم اداری برنخورند.

معاون اقتصادی وامور منابع استانداری ضمن اشاره به ۱۰۳ جلسه برگزار شده در قالب کارگروه گفت: طی این جلسات که دارای بالغ بر دو هزار مصوبه داشته است موفق به محقق شدن ۶۰ درصد مصوبات هستیم.

کامکار با تاکید بر لزوم همکاری سیستم بانک های خصوصی در ارایه تسهیلات به تولیدکنندگان، اظهار کرد: تزریق اعتبار به واحدهای تولیدی میتواند موانع رونق اقتصادی را مرتفع سازد.

وی با بیان اینکه سه هزار و صد و شانزده میلیارد از منابع داخلی برای صنعتگران اعتبار در نظر گرفته برای صنعتگران است، خاطر نشان کرد: برای هرتولیدی کوچک مبلغ 337میلیون تومان درنظر گرفته شده است  و واحد های تولیدی مستقیما به بانک ها مراجعه کنند تا از تسهیلات ذکر شده برخوردار شوند.

معاون اقتصادی امور منابع استانداری در پایان خاطرنشان کرد: اعتباری که تاکنون به صاحبان صنایع و واحد های تولیدی در سطح استان تزریق شده است حدود سه هزار و چهارصد و نود و سه میلیارد تومان میباشد و ارایه تسهیلات تا پایان سال جاری ادامه دارد.
 
خبرنگار بسیجی: عباسی
ارسال نظرات
پر بیننده ها