کد خبر: ۸۸۲۸۰۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

غضنفری با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دشمنان ما قصد دارند در دو عرصه فکر و اخلاق ما را مورد هجوم قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، غضنفری در جمع خواهران بسیجی ، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: در زندگی ائمه(ع) آمده است که در مشکلات و گرفتاری‌ها به حضرت فاطمه(س) توسل پیدا می‌کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) تنها مادر سادات و مسلمانان نیست بلکه مادر تمام بشریت است، افزود: چنانچه در سختی‌ها به ایشان متوسل شویم قطعاً جواب خواهیم گرفت.

غضنفری با بیان اینکه دشمنان ما به مسئله نفوذ فرهنگی دل بسته‌اند گفت: دشمنان ما در عرصه نظامی، سیاسی، امنیتی و حتی اقتصادی نمی‌توانند کاری کنند.

وی با بیان اینکه تنها زمینه‌ای که آنها به دنبال نفوذ در آن هستند عرصه فرهنگ است، گفت: ملت ما همانند امام و رهبرش همیشه در موضع عمل است و دشمنان اسلام در موضع عکس العمل هستند.

وی ابراز داشت: حتی در عرصه فرهنگی، با وجود تمام تلاش‌ها همه دیدند که در حماسه 22 بهمن ماه ده‌ها میلیون زن و مرد و کوچک و بزرگ و از تمام قشرها آمدند و پای انقلاب اسلامی خود محکم ایستادند، بنابراین این حضور نشان می‌دهد که دشمن نه تنها موفق نبوده بلکه عقب نشسته و این ما هستیم که در موضع حمله قرار داریم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ادامه داد: دشمنان ما قصد دارند در دو عرصه فکر و اخلاق ما را مورد هجوم قرار دهند.

وی گفت: مجموعه حرکت‌هایی که دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی انجام داده است در دو عرصه و محور خلاصه می شود یک محور به فساد اخلاقی می رسد و محور دیگر آن به فساد فکری می انجامد.

وی یادآور شد: دشمنان در فساد فکری به دنبال این هستند که باورها و اعتقادات جامعه را نسبت به اسلام، ولایت، عدالت، مقابله با استکبار، ساده زیستی، کمک به جبهه مقاومت و شهادت را مورد حمله قرار دهند.

وی تصریح کرد: در عرصه فساد اخلاقی آنچه که دشمن دنبال می‌کند این است که، چیزهایی مانند بد حجابی، پوشش مبتذل، فیلم‌ها، کتاب‌ها و محتواهای مبتذل را در جامعه رواج دهند.

وی با بیان اینکه این دو محور در نهایت و در یک نقطه به هم می رسند، افزود: آن نقطه این است که فرد را از ارزش‌ها و اعتقادات دور می‌کنند.

غضنفری با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد فساد در دو عرصه اخلاقی و فکری سه هدف را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: خراب کردن اعتقادات، باورها و ایمان افراد نسبت به اسلام و انقلاب، حرام جلوه دادن آنچه که اسلام حلال کرده و حلال جلوه دادن آنچه اسلام حرام کرده از جمله این اهداف است.

ارسال نظرات