در راستای دومین کنگره شهدای دانشجو کردستان در اردیبهشت 96

33 عنوان برنامه برگزار می شود

کد خبر: ۸۸۲۸۰۸۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه ستاد هماهنگی دومین کنگره استانی شهدای دانشجویی کردستان امروز ظهر با حضور جمعی از روسا, معاونین فرهنگی و مسئولین نهاد دانشگاه های سطح استان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

در این جلسه علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: دومین کنگره استانی شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت ماه سال آینده با مشارکت و همکاری تمام دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.


 

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره و تا قبل از برگزاری کنگره اصلی در تمام دانشگاه های سطح سنندج و شهرستان ها, 33 عنوان برنامه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت ها, ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا, شب شعر, مسابقات فرهنگی و ورزشی, سرکشی از خانواده شهدا, نامگذاری مکان ها و ساختمان های دانشگاه به نام شهدا و ... برگزار میشود.

 

 مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: کنگره شهدای دانشجو در چهار سطح دانشگاهی, شهرستانی استانی و کشوری برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هر دانشگاه در سطح شهر سنندج موظف به برگزاری مراسمی در راستای کنگره شهدای دانشجو است و در هر شهرستان هم یک برنامه این چنینی برگزار می شود و برنامه تجمیعی با عنوان کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان به صورت هماهنگ و با حضور تمام دانشگاه های سطح استان کردستان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.

 

محمدپناه همچنین از اعلام فراخوان مقاله برای کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان در هفته آینده خبر داد و افزود: در راستای برگزاری کنگره استانی فراخوان مقالات علمی هم برگزار میشود و علاقمندان می توانند مقالات خود را در محورهای مشخص این کنگره برای دبیرخانه ارسال کنند.

 

ارسال نظرات