خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان گفت: تقوا سپر دفاعی در برابر گناه است و آیت الله بهجت(ره) را می توان از مجسمه های تقوا در عصر حاضر دانست.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم،گفت:هشت سال پیش آیت الله بهجت در 22 جمادی الاول دارفانی را وداع گفت؛ وی از نظر جسمی نهیف اما دارای روحی قوی و بصیر بود به گونه ای که آیت الله بهاء الدینی(ره) وی را سرمایه دار ترین مرد روی زمین می دانست.

وی با تصریح بر این که آیت الله بهجت(ره) از شهرت بیزار بود، گفت: وی به دلیل بیزاری از شهرت، کلاس درس را در خانه خود برگزار می کرد برخلاف افرادی که امروزه دکان باز کرده و خود را عارف کامل و سالک معرفی می کنند؛ وی شاگردان با کفایتی نیز تربیت کرده است که آیات عظام مصباح یزدی، محفوظی و صدیقی، از بارزترین آنها هستند.

مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی از سراسر جهان به دلیل شرکت در نماز جماعت آیت الله بهجت به قم سفر می کردند و سید حسن نصرالله و شهید سید عباس موسوی نیز هنگام سفر به ایران به طور قطع با وی دیدار داشتند؛ توصیه آیت الله بهجت(ره) به مسؤولان، نماز اول وقت و استغفار است که این معنویت تفاوت نظام اسلامی با نظام های مارکسیستی و لیبرالیستی است.

ارسال نظرات