خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجراشدن طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی پوشاک، تریکو و خرازی در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۱۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز؛ رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی پوشاک، تریکو و خرازی در شهر اصفهان توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی اجرا شد.

سرهنگ اکبر عاصمی توضیح داد: در این طرح از یک هزار و 55 واحد صنفی فروش پوشاک، تریکو و خرازی بازدید شد که درنتیجه آن 36 واحد صنفی متخلف شناسایی و نسبت به پلمپ آن‌ها با هماهنگی مقام قضائی اقدام شد.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح برای 92 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر و از 120 واحد دیگر نیز تعهد گرفته شد که در صورت عدم رعایت تذکرات برابر قانون با آنان برخورد شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

* کشف 28 کیلوگرم تریاک جاساز شده

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد مقداری تریاک را وارد شهرستان نجف‌آباد کند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: مأموران وارد عمل شدند و خودروی حامل مواد را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 28 کیلوگرم تریاک که زیر صندلی راننده و صندلی شاگرد جاساز شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تأکید کرد: امروز پلیس در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر و خرده‌فروشان ایستاده و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد، شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

* توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اف اچ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حمید امیرخانی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک محموله انواع ابزارآلات خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف و توقیف شد.

وی بابیان اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام‌شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

* واژگونی تریلر مرگ راننده‌اش را رقم زد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: شب گذشته مأموران پلیس‌راه شاهین شهر-کاشان از واژگون شدن یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ در محور میمه-دلیجان باخبر و به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اظهار تأسف گفت: براثر این حادثه رانندگی راننده دانگ فنگ جان خود را از دست داده بود.

وی در رابطه با علت این حادثه، اظهار کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رانندگان خواست: با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید و هر موقع احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتید در امن‌ترین مکان توقف داشته باشید و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.

* سنگینی خلافی سواری مزدا را روانه پارکینگ کرد

سرهنگ کریمی گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل تردد خودروها، یک دستگاه سواری مزدا را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 55 میلیون و 570 میلیون ریال جریمه پرداخت‌نشده و 40 فقره تخلف حادثه‌ساز است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: بیشترین تخلف ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درصورتی‌که مبلغ جریمه خودروئی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
ارسال نظرات