خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی این جمعیت برای کمک رسانی به سیل زدگان استان فارس و بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۱۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان طی تماس با مراکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان های فارس و بوشهر، برای همکاری و پشتیبانی عملیات امداد و نجات در این دو استان آمادگی خود را اعلام کرد.
محسن مومنی با اشاره به اینکه سامانه بارشی اخیر استان های جنوبی را متاثر کرد و باعث سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در این مناطق شد، افزود: از اصفهان تعداد یکهزار تخته چادر و از شهرستان کاشان یکهزار و 500 تخته پتو برای کمک به ساکنان مناطق سیل زده استان فارس ارسال شد.
وی اضافه کرد: همچنین بنا به اعلام نیاز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، یکهزار و 500 تخته موکت به استان خوزستان ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: در صورت نیاز و درخواست، تیم های درمان اضطراری و پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر این استان آماده کمک به هموطنان و آسیب دیدگان متاثر از سیل در جنوب کشور هستند.
مومنی با بیان اینکه شرایط جوی استان اصفهان مناسب می باشد و در طی 24 ساعت گذشته مشکل یا حادثه خاصی گزارش نشده است، ادامه داد: (برای انجام هرگونه عملیات، تمام پایگاههای امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان در آمادگی کامل قرار دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار