کد خبر: ۸۸۲۸۱۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بزرگ‌ترین حربه فرهنگی و سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم است که باید در مواجهه با آن هوشیاری نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلیل وحیدی اظهار داشت: بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین حربه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جنگ نرم است به طوری که جبهه سیاسی و فرهنگی در مقابل کشورمان تشکیل شده، تا جایی که دشمنان انقلاب اسلامی با همه سربازها و امکانات خودشان به این عرصه وارد شده‌اند.

وی ضمن ابراز تاسف از این موضوع که 28 شبکه ماهواره‌ای درراستای ایجاد اختلاف و به وجود آوردن تفرقه بین شیعه و سنی تلاش می‌کنند، ادامه داد: رسانه‌های جمعی همچنین خبرنگاران دلسوز و متعهد کشورمان باید اقشار مختلف مردم را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ایجاد جنگ و اشغال‌گری در حوزه جغرافیایی اطراف کشورمان را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: با هدف قرار دادن ایران و تحت شعاع قرار گرفتن امنیت ایران، ایادی استکبار جهانی به عراق و افغانستان حمله کردند.

وحیدی با بیان اینکه به برکت خون شهدای گرانقدر کشورمان همچنین با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود، اضافه کرد: بنابراین توطئه‌های دشمن در ایجاد جنگ و اشغال‌گری تاکنون ابتر مانده است.

وی اقدام دشمن برای براندازی آشکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق انقلاب‌های رنگی را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: در این زمینه و برای پیاده کرده توطئه فوق دسیسه‌های زیادی شد تا جایی که در این میان فتنه 88 پررنگ‌تر از سایر توطئه‌ها بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: براساس اظهارات و تحلیل‌های کارشناسان می‌توان گفت که خسارت هشت ماه فتنه 88 با خسارت هشت سال دفاع مقدس برابر بود تا جایی که متاسفانه به این واسطه اعتبار بین‌المللی کشورمان در آن سال‌ها خدشه‌دار شد.

وحیدی به راه‌اندازی جریان‌های تکفیری اشاره کرد و بیان داشت: به این وسیله دشمنان اسلام، مسلمانان را علیه یکدیگر تحریک می‌کنند و به واسطه راه‌اندازی گروه‌های مختلف وهابی، القاعده و داعش درصدد ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان توحیدی هستند همچنین برای خشن جلوه دادن چهره این آئین الهی شنیع‌ترین کارها را کرده و به هیچ کس اعم از شیعه، سنی و مسیحی رحم نمی‌کنند.

وی دسیسه‌های ایادی استکبار جهانی در زمینه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید رسانه‌های دلسوز و متعهد داخلی در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری به صورت جدی گام بردارند و برای افزایش سطح آگاهی عمومی و اطلاعات آحاد جامعه تلاش کنند تا اینکه دسیسه‌ها خنثی شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایام مبارک دهه فجر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: روشنگری و اهتمام برای آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف مردم نباید فقط منحصر به یک دوره خاص از سال شود بلکه باید همواره در این سمت گام برداریم.

ارسال نظرات