خبرهای داغ:
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در محکومیت ورود عناصر حامی سران فتنه به دانشگاه های استان گلستان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۷۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، این بیانیه به این شرح است :

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  :  دانشگاه محیط سیاسی بازی ، سیاسی کاری و حاشیه کاری نشود

دیدار معظم له با اساتید دانشگاه ها در تاریخ  13/04/1394

باز خوانی فتنه 1388 و ابعاد پیچیده ، پیدا و پنهان این سناریوی طراحی شده که با وجود گذشت چندین سال هنوز ابعاد این فتنه که خسارت ها و لطمات عظیم مادی و معنوی را متوجه کشور نمود ، زوایای آن آشکار نشده است .

مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" می فرمایند : هنوز خیلی فضا وجود دارد برای تحلیل ، تبیین و روشن کردن زوایا و ابعاد این فتنه ای که دشمن طراحی کرده بود و یا در جای دیگر می فرمایند :

بنده روی مساله فتنه حساسم ، اینکه رسم شده از امام و نظام و انقلاب دم بزنند ، اما با کسی هم که می گوید انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است همکاری کنند یا از او حمایت کنند . این پدیده ، پدیده زشتی است و تازه ترین موضع گیری ایشان در تاریخ 27/11/1395 در دیدار مردم غیور و ولایتمدار آذربایجان است که ایشان به صراحت نسبت به موضوعات مطرح شده پیرامون بخشش فتنه گران و طرح موضوع به اصطلاح آشتی ملی و موضوعاتی از این قبیل واکنش نشان دادند.

به دنبال طرح مسئله آشتی ملی ، جریان های افراطی ((که خودشان در اجرای پازل های دشمن در شکل گیری فتنه نقش اساسی داشتند)) تلاش بی شائبه ای را در جهت قبح زدایی از سران فتنه آغاز نموده اند ،  متاسفانه دست نشاندگان این جریان  تندرو  در استان ، در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر با دعوت از شخصیت هایی که هیچ گونه وجهه و پایگاه اجتماعی مردمی ندارند،  سعی در ایجاد فضای دو قطبی  درجامعه  نمودند که خوشبختانه با تدابیر لازم و هوشیاری مردم شهرستان های بندرگز و علی آباد کتول تلاش این گروه را ناکام گذاشتند.

بعد از این شکست تفرقه آمیز، عناصر افراطی محیط دانشگاه و دانشجو را به عنوان هدف بعدی خود انتخاب نمودندکه  حضرت آقا به صراحت در موضوع عدم سیاسی کاری در دانشگاه ها اعلام موضع نموده اند .

که متاسفانه مسئولان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه گلستان بعنوان بازیگران میدانی ، با دعوت از شیخ احمد مازنی که به صراحت موضوع رفع حصر سران فتنه را مطرح می کند و خود را  با افتخار از شاگردان یکی از سران پلید فتنه گر میداند ، جهت بسترسازی  فرهنگی  موضوع فوق ،  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان در تاریخ 25 الی 28 بهمن ماه اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان "همراه شو عزیز" را طراحی نموده اند که کتب عرضه شده از نویسندگان معلوم الحالی همچون ؛ ابراهیم یزدی ، هادی خسروشاهی ، جلایی پور و... نموده است .

همچنین تصاویر ( از  پشت سر ) یکی از عوامل اصلی فتنه (با شعار معروف زنده باد مخاف من ) و نیز تصاویر دکتر مصدق و نیز  توزیع گسترده اطلاعیه سخنرانی شیخ  احمد مازنی تماما زمینه سازی و پیوست فرهنگی این نشست می باشد .

فلذا جامعه انقلابی بسیج اساتید دانشگاه های استان گلستان ،  به تبعیت از مقام عظمای ولایت ، که فتنه را خط قرمز نظام می داند ، ضمن ابراز محکومیت و انزجار از  این اقدام مسئولان دانشگاه ، هشدار میدهیم  که هر گونه حمایت از حامیان فتنه و زمینه سازی در جهت حضور این افراد  را  از مصادیق بارز  اقدام مجرمانه و قابل پیگرد  قانونی از سوی سازمان بازرسی  ، دیوان محاسبات و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور دانسته و بار دیگر هشدار می دهیم که هرگونه حاشیه و تبعات برگزاری این نشست مربوط به  بانیان برگزاری و بخصوص  روسای 2 دانشگاه  و عوامل اجرایی آن می باشد .

(  والسلام )                                                       

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها