فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا از برگزاری یادواره ۷ هزار شهیده زن کشور و ۳۳ شهیده زن گیلان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

معصومه آب بند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا با گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهارداشت: بانوان ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی های زیادی کرده اند.

 

وی با بیان اینکه به منظور پاسداشت و یادآوری خاطرات شهدای زن یادواره ۷ هزار شهیده زن کشور و ۳۳ شهیده زن استان گیلان در شهرستان صومعه سرا برگزار می شود، افزود:زنان شهیده بهترین الگو برای زنان جامعه در رفتار و اخلاق و سبک زندگی اسلامی است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: یکی از اهداف  برگزاری این یادواره آشنایی نسل امروز با اهداف و آرمان های شهدا است و اینکه بدانند زنان در دفاع مقدس همچون مردان برای حفظ این سرزمین ایستادگی کردند.

 

آب بند با بیان اینکه زنان ایران اسلامی جان خود را در راه آزادی و سرافرازی میهن فدا کردند، تصریح کرد: وظیفه ما است که  با حجاب و متانت و پاکدامنی خود ادامه دهنده راه شهدای زن باشیم.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: یادواره ۷ هزار شهیده زن کشور و ۳۳ شهیده زن گیلان روز پنج نشبه(۵اسفند) ساعت ۱۴:۳۰ با سخنرانی همسر شهید مدافع حرم و با مداحی حاج محسن حامدی در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

ارسال نظرات