خبرهای داغ:
در روستای «ینقاق» شهرستان گالیکش برگزار شد؛
مردم و مسئولین گالیکش در روستای «ینقاق» از توابع بخش مرکزی این شهرستان در برنامه رادیویی " رودررو " حضور یافتند.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۸۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان؛ باهدف پاسخگویی به سؤالات و دغدغه‌های هم‌وطنان به‌ویژه اقشار محروم روستایی برنامه گفتگو محور با عنوان « رودررو » با حضور فرماندار گالیکش، بخشداران بخش مرکزی و لوه، تهیه‌کننده و عوامل برنامه مذکور و جمع کثیری از مسئولین و اهالی روستاهای ینقاق، قاسم‌آباد و احمدآباد در محل مسجد امام حسین(ع) روستای ینقاق برگزار شد.

در آغاز این برنامه ابتدا فرماندار گالیکش ضمن خیرمقدم به کلیه مردم، مسئولین، عوامل متصدی این برنامه رادیویی به ارائه برخی از برنامه‌های در حال پیگیری در سطح شهرستان پرداخته و از تمام سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی و گردشگری شهرستان دعوت به عمل آورد.

سپس رستمی، مجری و گوینده رادیو گلستان برنامه را در دست گرفت و با گرفتن سلام رادیویی برنامه آغاز شد.

وی گفت: دوستان عزیز شنونده بناست که ما بیشتر شنونده صحبت‌ها و سؤالات مردم، بخصوص عزیزان حاضر در این جلسه باشیم که صبح زود قبول زحمت کرده و ما را در جمع خودشان پذیرفتند.

در ادامه برنامه « سالار احمدی »از دیگر مجریان رادیو بین جمعیت حاضر در برنامه که در محل مسجد امام حسین(ع) روستای بزرگ ینقاق در حال برگزاری بود رفت و به اخذ گزارش و مصاحبه جهت گرفتن سؤالات و مشکلات مردم پرداخت.
مشکل بیمه معلولین جسمی حرکتی،تسهیلات مسکن روستایی، مرمت جاده‌های بین مزارع، لایروبی کانال‌های زراعی، مشکلات آب شرب روستایی، مشکلات راه و برق مسجد سازمان صمدانی، آسفالت روستایی، سالن‌های ورزشی روستایی، بیمه جانبازان، مشکلات بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش و مدارس روستایی و ... ازجمله سؤالات و مواردی بود که از طرف مردم طرح و توسط روسای مربوطه به هریک از آن‌ها پرداخته شد.

حاج آخوند آرمون (امام‌جمعه اهل سنت ینقاق نیز ضمن تشکر از عوامل برنامه و مسئولینی که به صحبت‌ها و درد دل مردم گوش می‌دهند گفت: علما از زبان مردم صحبت می‌کنند.

وی سپس به بیان چند مورد از خواسته‌های عموم مردم پرداخت و افزود: مردم پس از خطبه‌های نماز جمعه به ما مراجعه می‌کنند و از ما تقاضا دارند که این مطالب را به گوش مسئولین برسانیم.

امام‌جمعه اهل سنت ینقاق، احداث بهداری و پزشک کشیک، تأسیس شعبه‌ای از بانک صادرات که تا 10 سال پیش نیز در روستا دایر بوده است، ایجاد عابر بانک و مشکلات حمل زباله و هزینه‌های زیاد آن را ازجمله مواردی عنوان نمود که خواسته عمومی اهالی ینقاق است.

در پایان این برنامه نیز فرماندار گالیکش از عوامل صداوسیمای مرکز گلستان بخصوص مجموعه رودررو، مسئولین و اهالی خوب ینقاق تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: اگرچه خدمات خوبی در این مدت توسط دولت محترم در سطح شهرستان ارائه‌شده ولی شایسته و درشان مردم ما نیست و مردم حقشان خیلی بیشتر از این‌هاست.

خسروی تصریح کرد: هرچقدر هم دولتمردان تلاش بکنند ذره‌ای از حق این مردم ادا نمی‌شود ولی چه کنیم که بضاعت همین است.

وی تأکید کرد: درب اتاق ما به روی همه شما باز است و جدای ازاین‌گونه برنامه‌ها هر زمان که اراده کنید در خدمت شما عزیزان هستم و مطمئن باشید که مشکلات شمارا پیگیری می‌کنیم.

خبرنگار خبرگزاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها