خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل یادمان شهید علی هاشمی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۸۱۹۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶

اختصاص اعتبار برای ساخت یادمان شهید هوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز؛ فرامند هاشمی زاده، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: این پروژه طی 2 سال گذشته روند کندی را سپری کرد و عملا به حالت تعطیل درآمده بود که با دستور استاندار خوزستان مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بر عهده شهرداری اهواز نهاده شده است گفت: طبق توافق انجامن شده با شهرداری اهواز مقرر شد20 میلیارد از اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل یادمان شهید هاشمی توسط شهرداری اهواز و 25 میلیارد ریال نیز توسط استانداری خوزستان تامین شود.
 
هاشمی زاده اظهار امیدواری کرد روند اجرایی این پروژه بلافاصله پس از تامین اعتبار شتاب بیش تری به خود گرفته و ظرف سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه یادمان سردار شهید علی هاشمی باشیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: استانداری خوزستان و شهرداری اهواز مصمم هستند یادمان درخور و شایسته سرداران شهید خوزستان بویژه سردار شهید علی هاشمی که از شاخص ترین و تاثیرگزارترین شهدای خوزستانی دفاع مقدس می باشد و به تازگی نیز رهبری انقلاب از مقام و جایگاه رفیع ایشان تجلیل کردند احداث کنیم تا کانون و ملجا مردم بویژه جوانان ولایتمدار استان قرار گیرد.
 
وی در ادامه از اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تجلیل و خاطرنشان کرد: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.
 
فرامند هاشمی زاده اذعان داشت: تخصیص قطعه ای در آرامستان های اهواز به شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا، سرداران ،جانبازان، هنرمندان و ورزشکاران توسط سازمان آرامستان ها یک حرکت شایسته و قابل تقدیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها